Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1472 dni temu
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 62707

Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku
na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.

Zakres zadań

  • Wprowadzanie na stan ewidencji majątku MSZ zakupionych lub przekazanych na podstawie protokołu składników rzeczowych, księgowanie, znakowanie ich kodem kreskowym.
  • Zdejmowanie ze stanu ewidencji majątku składników przekazanych innym podmiotom oraz składników wycofanych z realizacji zadań jednostki. Sporządzanie i wysyłanie protokołów zdawczo–odbiorczych na placówki zagraniczne przekazanych składników majątku będących na ewidencji majątku Centrala MSZ.
  • Prowadzenie i na bieżące aktualizowanie kart indywidualnego wyposażenia, dokumentów z zakresu ubezpieczania składników majątku oraz zgłaszanie sprzętu do abonamentu RTV. Rozliczanie pracowników MSZ z posiadanego wyposażenia oraz zatwierdzanie obiegówki osób rozliczających się ze stanowiska pracy. Prowadzenie ewidencji użyczonych środków trwałych i wyposażenia na rzecz MSZ.
  • Przygotowywanie informacji, zestawień, rejestrów, protokołów zdawczo-odbiorczych, protokołów przekazania. i sprawozdań statystycznych wynikających z przepisów prawa lub związanych z pytaniami instytucji kontrolnych.
  • Uzupełnianie i aktualizowanie danych na kartach inwentarzowych pomieszczeń, sprzętu i wyposażenia.
  • Sporządzanie wykazów składników majątku wycofanych z realizacji zadań jednostki.
  • Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań przychodów i rozchodów środków trwałych oraz uzgadnianie salda z Wydziałem właściwym w sprawach finansowych.
  • Wykonywanie zaleceń pokontrolnych i poinwentaryzacyjnych oraz współpraca z komisją inwentaryzacyjną przy przeprowadzeniu spisów z natury i wyjaśnianie różnic inwentaryzacyjnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze ewidencji i zarządzania składnikami majątku lub logistyki lub gospodarki magazynowej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o Rachunkowości, przepisów wykonawczych w zakresie gospodarowania składnikami majątku skarbu państwa, zasad kontroli obiegu dokumentów i dowodów księgowych, zasad wyceny aktywów i pasywów, zasad gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe
  • Wiedza z zakresu gospodarowania składnikami majątku.
  • Umiejętność współpracy, komunikacji.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, orientacja na klienta, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie ewidencji składników majątku
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Prawo jazdy kat. B
 

Podobne oferty