Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz wykonywaniem zadań pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą
z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- wspiera Naczelnika Wydziału oraz Dyrektora Departamentu w procesie koordynacji opiniowania ocen skutków regulacji na wszystkich etapach proces legislacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem sprawnego przekazywania informacji do poszczególnych pracowników w ramach Wydziału
- analizuje i opiniuje oceny skutków regulacji (OSR) sporządzane do projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych przedkładanych na wybranych etapach procesu legislacyjnego pod względem zakresu regulacji, logiki interwencji i poprawności przeprowadzonej oceny wpływu oraz zakresu konsultacji publicznych i opiniowania, opracowuje propozycje projektów opinii Centrum Analiz Strategicznych, w tym opracowuje propozycje uwag do OSR, dokonuje wstępnej oceny uwzględnienia uwag do OSR
- wspiera Naczelnika Wydziału oraz Dyrektora Departamentu w realizacji zadań o charakterze administracyjnym i sprawozdawczym
- sporządza notatki i materiały informacyjne
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 2 lat w obszarze prac analitycznych, w tym pracy na danych liczbowych lub w zakresie koordynacji prac
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość na poziomie krajowym: systemu instytucjonalnego, trybu legislacyjnego, wytycznych oceny skutków regulacji
- Kompetencje miękkie, komunikacja, myślenie analityczne, kreatywność, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętności: znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint); umiejętność poszukiwania informacji w krajowych i międzynarodowych bazach danych; zdolność krytycznego myślenia, strukturyzowania problemów, formułowania i sprawdzania hipotez oraz poszukiwania i kwestionowania rozwiązań; proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone szkolenia z zakresu oceny skutków regulacji
- Ukończone szkolenia z zakresu analizy danych przy użyciu narzędzi systemowych i programowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość innego niż angielski języka roboczego UE na poziomie B1