Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 74107
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- pomieszczenia biurowe znajdują się na 3 piętrze
- winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
- odpowiednio dostosowana toaleta
- ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Proponuje wymagania funkcjonalne dla systemów i usług tworzonych zgodnie z założeniami i metodami SIG przy zapewnieniu zgodności z Architekturą SIG oraz z zastosowaniem narzędzi do zarządzania wymaganymi
- Proponuje kryteria jakościowe dla produktów i usług tworzonych w systemach w celu wdrożenia procesów zarządzania jakością oraz zapewnienia weryfikacji przyjętych założeń i wymagań podczas przeglądów jakości
- Współpracuje z instytucjami zewnętrznymi w ramach zawartych porozumień
- Bierze udział w przygotowaniu wymagań technicznych, dokumentacji technicznej i analitycznej, na potrzeby uruchomienia postępowań o zamówienia publiczne w zakresie zadań związanych z budową i rozwojem systemów oraz konfiguracją i udostępnianiem usług w oparciu o Produkty SIG
- Proponuje, projektuje i bierze udział w pracach wdrożeniowych zmian w systemach, usługach i produktach SIG wynikających z potrzeb interesariuszy i urzędu
- Administruje i prowadzi przestrzenie repozytoriów Jira i Confluence w zakresie zadań Wydziału
- Wspiera wydział w zakresie spraw związanych z obsługą Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym (FGZGiK), w tym uczestniczy w opracowaniu szczegółowego planu wydatków FGZGiK
- Prowadzi sprawy związane z obsługą budżetu Departamentu, w tym opracowuje szczegółowy plan budżetu Departamentu, przygotowuje we współpracy z Głównym Księgowym GUGiK okresowe sprawozdania rzeczowo-finansowe z realizacji planu wydatków Departamentu
- Współpracuje w zakresie planowania pracy Urzędu oraz przygotowania i realizacji budżetu Urzędu oraz planu rzeczowo-finansowego
- Realizuje zadania związane z obsługą kontroli i audytów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne lub informatyczne lub geoinformatyczne lub pokrewnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym umożliwiająca czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej
- znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
- umiejętność logicznego myślenia i czytania ze zrozumieniem
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- znajomość oprogramowania z dziedziny GIS
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość zagadnień związanych z bazami danych
- znajomość notacji UML
- umiejętność programowania w dowolnym języku programowania
- znajomość zagadnień związanych z publikowaniem usług przestrzennych
- znajomość notacji BPMN
- znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych