Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję wniosków o włączenie kwalifikacji rynkowej oraz zgodnie z wymogami Ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (ZSK), przeprowadza konsultacje wniosku ze środowiskami zainteresowanymi, przeprowadza nabór na specjalistów i ekspertów oraz zbiera ich opinie w zakresie procedowanej kwalifikacji, przygotowuje projekty umów ze specjalistami i ekspertami, przygotowuje projekty zarządzeń w sprawie powołania zespołu ekspertów, przygotowuje projekty rekomendacji do opinii Rady Interesariuszy ZSK, przygotowuje projekty obwieszczeń informujących o włączeniu kwalifikacji rynkowej do ZSK.
- Prowadzi ewidencję wniosków o nadanie uprawnień do certyfikowania kwalifikacji rynkowych, przygotowuje projekty decyzji administracyjnej uprawniającej do certyfikowania kwalifikacji rynkowej, opracowuje materiały niezbędne do przeprowadzenia kontroli instytucji certyfikującej.
- Przygotowuje i proceduje projekty umów z Podmiotami Zewnętrznego Zapewnienia Jakości w celu spełnienia wymogów ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
- Przygotowuje analizy i koordynuje obieg dokumentów strategicznych, programowych oraz dokumentów o charakterze informacyjnym i wdrożeniowym w celu formułowania propozycji działań w zakresie nabywania i pogłębiania kompetencji cyfrowych różnych grup obywateli w tym wspiera działania dotyczące przygotowywania i wdrażania Programu Rozwoju Kompetencji Cyfrowych.
- Opiniuje projekty aktów prawnych i przygotowuje propozycje odpowiedzi na interpelacje i zapytania w ramach kompetencji Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- wiedza z zakresu ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
- umiejętność obsługi programów pakietu Office
- umiejętność zaawansowanego wyszukiwania informacji, w tym za pomocą Internetu
- umiejętność tworzenia zestawień i analiz
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- komunikacja
- współpraca
- negocjowanie
- myślenie analityczne
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji centralnej, samorządowej lub organizacjach pozarządowych
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej lub projektowej
- 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie procesu włączenia kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK) zgodnie z wymogami ustawy
- wiedza z zakresu procesu legislacyjnego