Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 85941
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Planuje środki budżetowe na realizację PO PŻ, analizuje wydatkowanie środków oraz proceduje zmiany w budżecie PO PŻ we współpracy z pracownikami Wydziału ds. Pomocy Żywnościowej FEAD w DPS oraz Departamentem Budżetu.
- Prowadzi rozliczenia i bieżącą obsługę finansową wszystkich operacji realizowanych w ramach POPŻ, w tym transz dotacji przekazywanych w ramach POPŻ we współpracy z Departamentem Budżetu.
- Opracowuje projekty umów o dofinansowanie oraz o dotację z KOWR, weryfikuje wnioski o dofinasowanie, wnioski o płatność, wnioski o zapewnienie finansowania oraz wnioski o uruchomienie środków rezerwy celowej. Dokonuje zmian w planie finansowym w ramach POPŻ.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze finansowej projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
- Znajomość założeń Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020
- Znajomość zagadnień i przepisów prawa związanych z realizacją projektów i wydatkowaniem środków z funduszy UE
- Znajomość ustawy o finansach publicznych (dział I- rozdział 1-5 ,III- rozdział 1-6)
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Znajomość obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe