Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, to największa placówka onkologiczna w Polsce, aktywnie prowadząca badania nad rozwojem metod leczenia Pacjentów onkologicznych, kształcąca nowe kadry medyczne i naukowe w tym kierunku, współpracująca z zagranicznymi placówkami i instytutami zajmującymi się tematyką profilaktyki i walki z nowotworami. Misją Instytutu jest tworzenie nowej wiedzy w dziedzinie onkologii i standardów postępowania w celu przeciwdziałania chorobom nowotworowym i leczenia Pacjentów. W realizacji celów Instytut opiera się zarówno na nowoczesnych technologiach i metodach badawczych, jak i na wysoko wykwalifikowanych i odpowiedzialnych pracownikach i zaangażowanej kadrze naukowej. Aktualnie poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko:
w obszarach działań
zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych oraz Ustawą prawo zamówień publicznych
- przygotowywanie umów, zleceń i nadzorowanie działań z realizacji usług serwisowych aparatury medycznej
- zlecanie usług i napraw, zbieranie ofert
- przygotowywanie dokumentacji do przetargów na przeglądy techniczne aparatury medycznej, kontrola nad terminowością przeglądów technicznych, testów specjalistycznych, walidacji i konserwacji aparatury medycznej, rozliczanie faktur z księgowością
- rozplanowanie, optymalizacja i kontrola budżetu
- znajomość systemów zarządzania jakością i procedur serwisowych
- opracowywanie dokumentacji do przetargów i udział w procesach zakupowych aparatury medycznej z analizą rynku,
- tworzenie i prowadzenie dokumentacji technicznej aparatury medycznej,
- obsługa i nadzór nad systemami informatycznymi wewnętrznymi i zewnętrznymi aparatury medycznej
- stała współpraca z dostawcami
Wymagania:
- wykształcenie techniczne, mile widziany kierunek elektronika, mechanika, inżynieria biomedyczna itp.
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dokładność i systematyczność w działaniu
- znajomość procedur związanych z przeglądami, naprawami
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność tworzenia harmonogramów działań
- umiejętność budowania długotrwałych relacji
- bardzo dobra znajomość MS Office
Oferujemy:
- ciekawą pracę i narzędzia pracy
- umowę o pracę (na zastępstwo)
- przyjazną atmosferę, sprzyjająca współpracy i rozwojowi
- możliwość zdobywania wiedzy