Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1651 dni temu
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 55331

Warunki pracy

Budynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony, II piętro budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak windy w budynku nr 3, bariery architektoniczne: brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Praca w siedzibie urzędu, mogą zdarzyć się wyjazdy służbowe w ramach prowadzenia nadzoru nad szkoleniami i ćwiczeniami obrony cywilnej, a także z organizacją tych przedsięwzięć.

Zakres zadań

  • opracowywanie i wdrażanie założeń programowych, kierunków kształcenia i szkolenia oraz dokumentów normujących zasady organizacji szkoleń w celu określania ram szkoleniowych dla potrzeb obrony cywilnej
  • tworzenie oraz opiniowanie projektów aktów prawnych, wytycznych oraz procedur związanych z ochroną ludności i obroną cywilną w celu weryfikacji ich poprawności pod względem merytorycznym
  • opracowywanie sprawozdań oraz analiz w obszarze szkoleń w celu statystycznym oraz uzyskaniem obrazu rzeczywistego poziomu wiedzy i przygotowania, a także formułowanie wniosków stanowiących podstawę do dalszych zmian i modyfikacji aktów normatywnych z zakresu obrony cywilnej
  • opracowywanie programów szkoleń oraz planowanie ćwiczeń w celu doskonalenia oraz utrzymania umiejętności niezbędnych do realizacji zadań obrony cywilnej
  • uczestniczenie w opracowywaniu planu rzeczowo-finansowego i planu finansowego w układzie zadaniowym z zakresu obrony cywilnej, monitorowanie wydatkowania środków finansowych, a także opracowywanie sprawozdań z ich wykonania w celu właściwego wydatkowania środków budżetowych
  • uczestniczenie w szkoleniach, konferencjach, kursach, warsztatach z obszaru obrony cywilnej w celu pozyskiwania informacji i nowych rozwiązań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość przepisów prawa krajowego i międzynarodowego z dziedziny obrony cywilnej
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość zagadnień dotyczących obszaru planowania i organizacji szkoleń
  • umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office (MS Excel, Word, Outlook, Power Point)
  • kompetencje miękkie: samodzielność, systematyczność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka obcego: angielski - poziom B2
  • znajomość zagadnień z międzynarodowego prawa humanitarnego konfliktów zbrojnych
  • znajomość zasad prowadzenia dokumentacji finansowej, analizowania i sporządzania sprawozdań finansowych
 

Podobne oferty