Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Zakres zadań
- weryfikuje i przygotowuje zintegrowane wnioski o płatność, w celu rozliczenia wydatków poniesionych w ramach projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- współpracuje z partnerami projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- opiniuje kwalifikowalność wydatków oraz monitoruje prawidłowość klasyfikacji poniesionych wydatków w ramach projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- przygotowuje wkład do raportów w części finansowej w ramach projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- współpracuje z Instytucją Wdrażającą oraz Instytucją Zarządzającą projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- przygotowuje, we współpracy z kierownikami projektów, harmonogramy rzeczowo finansowe, harmonogramy płatności oraz zestawienia zaangażowania personelu projektowego
- obsługuje kontrolę finansową projektów, prowadzonych przez uprawnione instytucje, w tym przygotowuje wkład odpowiedzi na informacje pokontrolne w ramach projektów „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
- wspiera przygotowanie materiałów planistycznych w zakresie budżetu „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)” oraz „Zintegrowana Platforma Analityczna”
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z planowaniem finansowym lub rozliczaniem projektów
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość zasad finansowego rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych
- Znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych
- Znajomość Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
- Komunikacja
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Myślenie analityczne
- Współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie ekonomiczne
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami