Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Warszawa
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
722 dni temu
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 98994

Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na parterze w przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.

Zakres zadań

  • Prowadzi budżetową i pozabudżetową ewidencję finansowo-księgową w celu zapewnienia kompletności danych z realizacji wydatkowanych środków KG PSP. Pracę tę wykonuje przy pomocy programu komputerowego systemu księgowego FK-FORTECH,
  • Prawidłowo i terminowo sporządza obowiązującą w zakresie wydatków budżetowych i pozabudżetowych sprawozdawczość miesięczną, kwartalną i roczną,
  • Analizuje wpłaty na rachunki bankowe celem ich prawidłowej kwalifikacji na dochody budżetowe państwa,
  • Przygotowuje informacje z zakresu rozrachunków celem przekazania ich pracownikom odpowiedzialnym za nadzór nad ich prawidłową realizacją,
  • Wprowadza dane za pomocą Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • Przygotowuje sprawozdania i informacje na potrzeby dysponentów wyższego stopnia,
  • Gromadzi i archiwizuje dokumenty – występujące w języku angielskim.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe preferowany profil wykształcenia: rachunkowość, ekonomia, finanse
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w księgowości lub finansach
  • Znajomość ustaw: z zakresu finansów publicznych i rachunkowości oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa programu finansowo-księgowego,
  • Obsługa programu – budżet państwa TREZOR,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Kursy oraz szkolenia z zakresu rachunkowości, finansów publicznych,
  • Obsługa pakietu Microsoft Office,
  • Kompetencje miękkie (umiejętność pracy w zespole, komunikatywnośc, łatwość przyswajania wiedzy, umiejętność argumentowania),
  • Obsluga programu bankowości elektronicznej NBP.
 

Podobne oferty