Biuro Nasiennictwa Leśnego w Warszawie
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 118221
Warunki pracy
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych,
- obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji),
- praca na I piętrze budynku (budynek z windą), przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, w pokoju bez klimatyzacji.
Zakres zadań
- Prowadzi sekretariat tj. stanowi pomoc asystencką dla kierownictwa, administruje przy pomocy komputerowej ewidencji korespondencją wpływającą i wychodzącą, łączy rozmowy telefoniczne do wszystkich pracowników, wypełnia i ewidencjonuje dokumentację związaną z podróżami służbowymi w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania jednostki
- Czuwa nad poprawnością otrzymywanych faktur za usługi świadczone dla Biura na podstawie zawartych umów (najem pomieszczeń, media, sprzątanie, dostawy wody itp.) w celu właściwego gospodarowania majątkiem, zgodnie z obowiązującym prawem i przyjętymi zasadami
- Prowadzi sprawy kadrowe, w tym kompletuje i czuwa nad poprawnością prowadzenia akt osobowych pracowników, przygotowuje umowy o pracę i świadectwa pracy, sporządza umowy cywilno-prawne, prowadzi ewidencję czasu pracy i urlopów pracowniczych, prowadzi sprawy socjalne, bierze udział w organizacji procesu naboru nowych pracowników, a także realizuje programy rozwoju zawodowego w celu zapewnienia właściwej i zgodnej z prawem polityki kadrowej
- Prowadzi sprawy administracyjno-gospodarcze, w tym zaopatruje w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze i higieniczne w celu zapewnienia odpowiednich warunków pracy
- Wykonuje zadania z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego, w tym przesyła dzienne lub doraźne meldunki oraz raporty w sytuacji wyższych stanów gotowości państwa w celu przedstawienia jednostce nadrzędnej aktualnego stanu bezpieczeństwa
- Prowadzi ewidencję odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej w celu prawidłowej realizacji przepisów BHP
- Sporządza zestawienia, analizy, sprawozdania z zakresu spraw pracowniczych do instytucji zewnętrznych i na potrzeby wewnętrzne w celu przedstawienia aktualnej sytuacji kadrowej jednostki
- Prowadzi inwentarz majątku trwałego w celu właściwego gospodarowania majątkiem jednostki
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
- Biegłość w obsłudze komputera w tym pakietu Office i urządzeń biurowych
- Znajomość przepisów Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, ustawy o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi
- Kultura osobista
- Komunikatywność
- Dobra organizacja pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość podstawowych zagadnień ustawy o finansach publicznych