- Udział w bieżących zadaniach administracyjnych instytucji publicznych
- Segregacja i archiwizacja dokumentów
- Ważne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (minimum do kwietnia 2026 r.)
- Status osoby bezrobotnej, biernej zawodowo lub poszukującej pracy
- Wykształcenie co najmniej średnie (matura) lub wyższe
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- Sprawne posługiwanie się komputerem i znajomość MS Office
- Umiejętność pracy w zespole, dokładność i wysoka kultura osobista
- Wykształcenie związane z prawem, administracją, finansami, IT lub ekonomią
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Płatny staż z wynagrodzeniem 3200 zł netto
- Możliwość przedłużenia stażu powyżej 3 miesięcy
- Zwrot kosztów dojazdu na staż (przez pierwsze 3 miesiące)
- Szkolenia i kursy zawodowe bez opłat
- Indywidualne wsparcie doradcze w planowaniu ścieżki kariery
- Praktykę w instytucjach sektora publicznego
Poznaj
Fundacja Sustinae
Fundacja Sustinae powstała w Krakowie w 2012 r. Swoje pierwsze kroki stawiała na terenie województwa małopolskiego, a obecnie prowadzi działalność również w województwach mazowieckim, podkarpackim oraz śląskim.
Fundacja Sustinae na co dzień wspiera i aktywizuje zawodowo osoby narażone na wykluczenie społecznie. Tworzymy kompleksowe i interdyscyplinarne programy wsparcia na rzecz osób i młodych, absolwentów oraz środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym. Działamy poprzez współpracę z pracodawcami, organizacjami rządowymi i pozarządowymi wspierającymi zatrudnienie. Skupiamy się na aktywizowaniu uczestników poprzez wsparcie w budowaniu ich poczucia własnej wartości, a zarazem efektywniejsze pokonywanie napotykanych przez nich barier.