Agent Działu Retencji

GCC7 Services Ltd
Malta, St. Julians
6 500 - 20 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
pomoc w relokacji
rekrutacja online
2 dni temu
GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych Agentów Działu Retencji, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.

Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
 
Poszukujemy agenta działu retencji z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.

Rolą agenta działu retencji jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

Agenci Retencji odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
 
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem, rozumiesz zachowania konsumentów i masz charakter sprzedawcy, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
 
Agent Działu Retencji
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
TWOJE OBOWIĄZKI: 
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. 
  • Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami. 
  • Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów. 
  • Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
  • Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych i miesięcznych celów.
  • Sprostanie trudnym żądaniom klientów lub w razie potrzeby rozwiązywanie konfliktów.
WYMAGANIA:
  • Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży telefonicznej.
  • Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account Manager/ Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Agent Działu Retencji lub o podobnej roli. 
  • Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, tym samym zachowując dużą dbałość o szczegóły. 
  • Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
  • Chęć relokacji na Maltę.
  • Umiejętność pracy w zespole, w stresie oraz żetelne wykonywanie swoich obowiązków. 
  • Zaraźliwy entuzjazm, charyzma i umiejętność sprzedaży siebie.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY: 
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe.
  • Konkurencyjny, miesięczny system prowizyjny.
  • Pakiet relokacyjny: zwrot za przelot i wstępne zakwaterowanie.
  • Pełne przeszkolenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
  • Wesołe, międzynarodowe środowisko, ~300 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
  • Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
  • Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach.
  • Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania. 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

GCC7 Services Ltd

Jesteśmy wielokulturową firmą, działającą w stale rozwijającym się sektorze finansowym, która dziś zatrudnia na Malcie ponad 200 pracowników.

Specjalizujemy się w zarządzaniu strategicznymi działaniami finansowymi w zakresie pozyskiwania i utrzymania relacji z klientem.

 Oferujemy szeroką gamę produktów w zakresie rynku finansowego takich jak kryptowaluty, akcje etc. aby zapewnić najlepsze usługi w zakresie handlu online.

Podobne oferty

  • Sprzedawca usług finansowych

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians, Paceville      za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 400 - 14 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Poszukujemy osoby, która ma: ambicję i chęć do rozwoju w sektorze finansowym, pozytywne nastawienie do życia oraz pozyskiwania nowych klientów dla platformy inwestycyjnej. Twoje obowiązki będą obejmować: kontakt z klientami z rynku polskiego,...
  • Specjalista ds. Kluczowych Klientów

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 20 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i przekraczanie ustalonych dziennych...
  • Konsultant ds. Sprzedaży Produktów Finansowych z j. polskim

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians, Paceville      za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 400 - 14 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Szukamy osoby z ambicją, która chce rozwijać się w finansach, ma pozytywne podejście i lubi zdobywać nowych klientów. Co będziesz robić: Obsługiwać klientów w Polsce, Opowiadać o plusach współpracy z nami, Dbac o dobre relacje z klientami i...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    NOWEL Sp. z o.o.   Legionowo    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów o ustabilizowanych potrzebach i przewidywalnym profilu zawodowym; Weryfikacja prognoz sprzedażowych; Przygotowanie dokumentacji na potrzeby działu (raporty, zestawienia, analizy, kalkulacje, weryfikacja umów, kontraktów handlowych) Przygotowanie spotkań...
  • Doradca Klienta

    SLODKIE sp. z o.o.   Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Wynagrodzenie: atrakcyjna podstawa + system prowizyjny Start pracy: Od zaraz Jak wygląda Twój dzień? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert; Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje; Finalizowanie zamówień i follow-up; Współpraca z działem produkcji oraz zespołem...
  • Specjalista ds. relacji z klientem B2B

    Klient portalu Praca.pl   Zaczernie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    rozwijanie kontaktów z profesjonalnymi twórcami wizualnymi, prowadzenie spersonalizowanych działań sprzedażowych, udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach promocyjnych, dbanie o pozytywne doświadczenia klienta na każdym etapie współpracy, ścisła współpraca z działami...
  • Specjalista ds. sprzedaży usług logistycznych / Opiekun klientów biznesowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    aktywne poszukiwanie klientów - dealerów/importerów samochodów z USA; prowadzenie spotkań z klientami, prezentacja usług naszej firmy; podpisywanie umów o współpracy; dalsze pełne wsparcie (opieka) klientów;
  • Doradca Handlowy

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Świadczenie obsługi transakcji handlowych; Wystawianie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej; Wiedza o wyrobach z blach różnego rodzaju;
  • Młodszy Doradca Klienta Biznesowego

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż oprogramowania Symfonii m.in. do działów księgowych, kadrowych oraz właścicieli firm; realizacja powierzonego planu sprzedaży; aktywne pozyskiwanie klientów podczas pracy na leadach i zimnej bazie; prowadzenie procesu sprzedażowego w oparciu o standardy...
  • Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych...