HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta świadczącego usługi w sprzedaży bezpośredniej, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:
Country Manager – Dyrektor Oddziału
Obowiązki:
- budowanie od podstaw nowego oddziału firmy na terenie Niemiec
- prace administracyjne, rekrutacja, sprawy prawne, koordynacja działań
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, związane z zarządzaniem
- min. 5 lat doświadczenia w zawodzie
- obsługa komputera, MS Office
- biegła znajomość j. niemieckiego
- mile widziana znajomość j. angielskiego
- zarządzanie projektem, zarządzanie zespołem, kreatywność
- kultura osobista, pewność siebie
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie 2.000 euro netto na okresie próbnym, 3.500 – 4.000 euro brutto po okresie próbnym + premia uznaniowa
- szkolenia
- tryb pracy zadaniowy
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.