Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1531 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 60954

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z nawiązaniem, trwaniem, zmianą i ustaniem stosunków pracy oraz innych wynikających ze stosunku pracy, w tym ustalanie składników wynagrodzenia i innych świadczeń płacowych, wystawianie świadectw pracy, realizowanie zadań pracodawcy w zakresie medycyny pracy i ubezpieczeń społecznych, ewidencjonowanie czasu pracy i absencji na podstawie list obecności pracowników, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych w zakresie współdziałania w przygotowywaniu dokumentacji, oraz związanych z udzielaniem przez pracodawcę zgody na dodatkowe zatrudnienie
  • Obsługa modułu kadrowo-płacowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspierającego Zarządzanie Zasobami (ZSIWZZ) w zakresie rejestrowania nieobecności pracowników w celu ustalenia uprawnień pracowniczych i zapewnienia kompletnej informacji
  • Przygotowywanie notatek kadrowych, zaświadczeń dotyczących zatrudnienia lub przebiegu służby, opinii i analiz w zakresie obowiązków i uprawnień stron stosunków pracy i stosunków służbowych, projektów decyzji i rozstrzygnięć dotyczących prowadzonych spraw, sprawozdań, wykazów (udzielonych kar, zgód na dodatkowe zatrudnienie lub zajęcia zarobkowe i innych), a także komunikatów i powiadomień w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej
  • Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji, wyjaśnień w sprawach związanych ze stosunkiem pracy
  • Załatwianie spraw ze stosunków pracy byłych pracowników KPRM i b. Urzędu Rady Ministrów (URM) oraz ze stosunków służbowych osób w przeszłości realizujących zadania lub pełniących służbę w KPRM i b. URM
  • Przekazywanie do ZUS, za pomocą programu „Płatnik”, dokumentów ubezpieczeniowych pracowników i członków ich rodzin oraz zmian danych osób ubezpieczonych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
  • Posiadanie wiedzy w zakresie prawa pracy i pragmatyk służbowych (służba cywilna, żołnierze, funkcjonariusze)
  • Znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych
  • Znajomość przepisów dot. dostępu do informacji publicznej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Ukończone przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych
  • Ukończone przeszkolenie w zakresie udostępniania informacji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
 

Podobne oferty