Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...
Zobacz więcej ofert pracy

Senior InStock Manager

Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.
Luksemburg
praca stacjonarna
1360 dni temu

Career Opportunities
at Amazon

Senior InStock Manager
nr. ref.: 1155471

 

DESCRIPTION

 

Amazon strives to be Earth's most customer-centric company where people can find and discover virtually anything they want to buy online. By giving customers more of what they want - low prices, vast selection, and convenience - Amazon continues to grow and evolve as a world-class e-commerce platform.
Amazon is looking for an experienced results-oriented Supply Chain and Instock professional to support Amazon's fast growing customer base in Poland. This is a highly visible position that requires a candidate with the proven leadership ability to facilitate and guide processes thinking and continuous Supply Chain improvements. In this role, you will be directly responsible for the availability, inventory health and vendor operations behind our selection to our Polish customers ("what you do not have in stock, you cannot sell"). In addition, you will be working on cross-functional development activities, projects and process improvements to improve the overall customer experience for our Polish customers. You will work closely with the vendor management team, the central EU operations teams, the EU category teams and our central Tech teams.

The position will initially be based at our European headquarters in Luxembourg, and relocation will be required in the medium-term.

 

Responsibilities

  • Manage the Instock function of the business including country level demand planning, buying, vendor operations, capacity management and inventory management.
  • Create scalable instock systems/processes by working with Tech and Product teams, vendor operations, and vendor management.
  • Track key customer and vendor experience metrics and drive improvements across them by building actionable plans.
  • Influence Tech and Operations teams in building support and resources for projects and initiatives.
  • Guide Retail business teams in their ability to develop and execute daily, weekly & monthly action plans that improve buying accuracy, inventory health and vendor operations.
  • Identify and drive Supply Chain process improvements in a scalable manner.
  • Participate in day-to-day operational aspects, including suggesting and executing business improvement initiatives, and gathering and addressing customer feedback.
BASIC QUALIFICATIONS
  • Ability to harness data to drive business and operational decisions (experience with complex quantitative analysis)
  • Proven problem solving skills and analytical thinking.
  • Ability to think creatively and thrive in ambiguous work environments.
  • Ability to influence business and tech stakeholders.
  • A record of accomplishment of delivering results in past positions.
  • Advanced Excel, and SQL skills.
  • 8+ years of professional experience.
  • English proficiency.

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Experience in forecasting, demand/inventory planning and/or supply chain management.
  • Previous experience in consulting, technology or Retail/FMCG.
  • MBA or MSC from a premier business/engineering school or similar qualification.
  • Python skills.
  • Polish language skills are a plus.
Składając CV i aplikację, upoważniasz firmę Amazon do przesyłania i przechowywania Twoich danych w globalnej bazie danych rekrutacji grupy Amazon oraz do ich udostępniania w celu oceny Twoich kwalifikacji pod kątem tej lub innej oferty pracy.
 

Podobne oferty

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...