Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 12264
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań– wystąpienia publiczne
– reprezentacja urzędu
– wyjazdy służbowe
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
– praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
– organizacja/prowadzenie spotkań
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
– sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- 1. Strategiczne i bieżące zarządzanie podległym zespołem: • opracowywanie planu pracy podległego zespołu w tym określanie niezbędnych zasobów • planowanie zadań w perspektywie długookresowej • zapewnianie przepływu informacji niezbędnych do realizacji celów/ zadań, • wspieranie pracowników w realizacji celów/ zadań oraz budowanie pozytywnej atmosfery pracy • monitorowanie wykonania zadań oraz odbiór i weryfikowanie efektów pracy, • dokonywanie bieżącej i okresowej oceny podległych pracowników i przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej • identyfikowanie potrzeb szkoleniowych w podległym zespole oraz planowanie indywidualnych ścieżek rozwoju podległych pracowników • sprawowanie kontroli zarządczej • określanie celów do realizacji • skuteczne rozwiązywanie konfliktów • wykorzystywanie pozafinansowych metod motywowania i budowania zaangażowania pracowników • przydzielanie zadań do realizacji
- 2. Zarządzanie projektami (POWER – Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój i POPT – Program Operacyjny Pomoc Techniczna): • określanie ogólnej koncepcji projektu, w tym jego celu i oczekiwanych efektów • opracowywanie budżetu projektu • opracowywanie harmonogramu prac projektowych • identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk w projekcie/zespole projektowym oraz proponowanie działań korygujących • kontrolowanie realizacji zadań pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji • rozliczanie projektu(w tym przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdań/raportów) • kontrolowanie wykonania budżetu • komunikacja i podział realizacji zadań • odbiór prac cząstkowych po wykonaniu poszczególnych etapów projektu • doprecyzowanie zakresu projektu, podział na etapy, wyznaczanie celów cząstkowych oraz określanie kryteriów oceny wyników prac projektowych • współpraca z partnerami projektu POWER
- 3. Budowanie strategii działań informacyjnych/promocyjnych/edukacyjnych, w tym w ramach projektu POWER • opracowywanie i aktualizowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji, promocji i edukacji • przygotowywanie identyfikacji wizualnej • opracowywanie i aktualizowanie dokumentów operacyjnych w zakresie informacji, promocji i edukacji (m.in. roczne plany działań informacyjnych i promocyjnych, plany wydawnicze, szkoleniowe)
- 4. Udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań dotyczących informacji i promocji w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, szczególnie w zakresie projektu POWER.
- 5. Przeprowadzanie kontroli wizyt monitoringowych/wizji lokalnych u Partnerów projektu POWER.
- 6. Organizowanie i/lub prowadzanie szkoleń/seminariów/konferencji.
- 7. Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP).
- 8. Zarządzanie/prowadzenie serwisów internetowych/profili społecznościowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z realizacją projektów finansowanych w ramach środków UE na stanowisku kierowniczym
- – znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
- – znajomość ustawy o finansach publicznych
- – znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- – wiedza z zakresu wdrażania projektów dofinansowanych z funduszy UE
- – znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- – współpraca
- – komunikacja
- – rzetelność
- – kreatywność
- – myślenie analityczne
- – negocjowanie
- – umiejętność obsługi MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe