Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 61368
Warunki pracy
Co oferujemy naszym pracownikom?- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dogodną lokalizację w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy system czasu pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7.45 - 8.15) lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego,
- możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
W budynku znajduje się winda, są łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zakres zadań
- identyfikowanie obszarów potencjalnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Urzędu, sporządzanie planów kontroli wewnętrznych,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, a także w miarę potrzeby kontroli doraźnych,
- opracowywanie rocznych planów kontroli wewnętrznych w oparciu o analizę ryzyka,
- opracowywanie i przedkładanie Kierownictwu Urzędu i kierownikom kontrolowanych komórek protokołów, sprawozdań i notatek służbowych z przeprowadzonych kontroli lub postępowań wyjaśniających,
- monitorowanie terminowości realizacji przez komórki organizacyjne Urzędu wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz przedkładanie Kierownictwu Urzędu okresowych sprawozdań z działalności kontrolnej,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym 1 rok pracy przy przeprowadzaniu kontroli
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość ustaw: Prawo o miarach, Prawo probiercze, Prawo zamówień publicznych, o służbie cywilnej, o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
- znajomość Kodeksu postępowania, administracyjnego,
- znajomość krajowych i międzynarodowych standardów dotyczących kontroli i zarządzania ryzykiem,
- umiejętność argumentowania,
- umiejętność analizowania dostępnych informacji,
- odporność na stres,
- umiejętności: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacji na osiąganie celów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych.