Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1332 dni temu
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 68042

Warunki pracy

Elastyczny czas pracy;
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
Zagrożenie korupcją;
Praca pod presją czasu;

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych związanych z kompatybilnością elektromagnetyczną, systemem oceny zgodności, harmonizacją techniczną, normalizacją, gospodarką częstotliwościami, infrastrukturą telekomunikacyjną i techniczną, bezpieczeństwem i integralnością sieci, w tym w szczególności zmian wynikających z konieczności dostosowania krajowych aktów prawnych do obowiązującego prawodawstwa UE w tym zakresie.
  • Koordynowanie i prowadzenie procedur autoryzacji i notyfikacji jednostek oceniających zgodność – zgodnie z regulacjami odnoszącymi się do systemu oceny zgodności i nadzoru rynku w celu zapewnienia realizacji ustawowych zadań ministra właściwego do spraw informatyzacji.
  • Udział w zespołach, komitetach i komisjach krajowych i międzynarodowych związanych z działalnością Ministerstwa, w zakresie właściwości stanowiska.
  • Sporządzanie stanowisk, ekspertyz i analiz z zakresu techniki radiokomunikacyjnej w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obszaru związanego z właściwością stanowiska.
  • Opiniowanie merytorycznych projektów aktów prawnych przekazywanych Departamentowi do uzgodnienia, w zakresie właściwości stanowiska.
  • Prowadzenie spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Instytutem Łączności w celu zapewnienia realizacji ustawowych zadań ministra właściwego do spraw informatyzacji.
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia i interwencje posłów i senatorów oraz wystąpienia organów ochrony praw i wolności obywateli, dotyczących nowych technologii, w celu wyjaśnienia zgłaszanych kwestii i realizacji polityki telekomunikacyjnej państwa. Samodzielne przygotowywanie opinii prawnych i analiz w zakresie właściwości stanowiska.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w telekomunikacji lub radiokomunikacji
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • znajomość aspektów technicznych i ram regulacyjnych w obszarze telekomunikacji, w tym w szczególności w zakresie gospodarki częstotliwościami i prowadzenia działalności telekomunikacyjnej;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • zorientowanie na osiągnięcie celów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomość innego języka obcego (europejskiego) na poziomie B1;
  • znajomość regulacji Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego ITU, w tym Regulaminu Radiokomunikacyjnego jak również Raportów i Zaleceń ITU-R;
  • znajomość aktów prawa Wspólnotowego regulujących gospodarkę częstotliwościami na poziomie UE (dyrektywy, decyzje, zalecenia);
  • znajomość decyzji, zaleceń i raportów wydawanych przez CEPT i ECC.
 

Podobne oferty