Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 69344
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:• Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
• Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
• Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
• Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
• Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
• Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
• Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
• Doskonała lokalizacja urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
• Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Praca administracyjno-biurowa,
• Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
Zakres zadań
- Realizowanie spraw dotyczących koordynowania budżetu biura, w tym udzielanie informacji pracownikom odpowiedzialnym za realizację poszczególnych zadań o kwotach będących w planie na dany rok, kwotach zaangażowanych oraz comiesięczne ustalanie realizacji planu z Departamentem Finansów i Księgowości. Sporządzanie wniosków o zaangażowanie środków oraz wniosków o przeniesienie środków finansowych pomiędzy zadaniami w ramach budżetu biura, a także coroczne zbieranie wkładu do planu rzeczowo-finansowego.
- Realizowanie spraw związanych z koordynowaniem rejestrowania zeskanowanej korespondencji.
- Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do rozstrzygnięcia postępowań zamówień publicznych dotyczących usług pocztowych i kurierskich.
- Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad intranetową zakładką „Kancelaria Główna.
- Sprawowanie nadzoru nad właściwym wykonywaniem umowy dotyczącej wysyłki przesyłek krajowych i zagranicznych przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską, w tym rozliczanie faktur za zrealizowane przesyłki.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi obiegu dokumentów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się językiem w typowych prostych sytuacjach komunikacyjnych
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
- Znajomość przepisów dotyczących dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość przepisów kancelaryjno-administracyjnych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowanie rozwiązań
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość systemu EZD