Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1313 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 69344

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
• Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
• Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
• Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
• Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
• Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
• Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
• Doskonała lokalizacja urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
• Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Praca administracyjno-biurowa,
• Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

Zakres zadań

  • Realizowanie spraw dotyczących koordynowania budżetu biura, w tym udzielanie informacji pracownikom odpowiedzialnym za realizację poszczególnych zadań o kwotach będących w planie na dany rok, kwotach zaangażowanych oraz comiesięczne ustalanie realizacji planu z Departamentem Finansów i Księgowości. Sporządzanie wniosków o zaangażowanie środków oraz wniosków o przeniesienie środków finansowych pomiędzy zadaniami w ramach budżetu biura, a także coroczne zbieranie wkładu do planu rzeczowo-finansowego.
  • Realizowanie spraw związanych z koordynowaniem rejestrowania zeskanowanej korespondencji.
  • Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do rozstrzygnięcia postępowań zamówień publicznych dotyczących usług pocztowych i kurierskich.
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad intranetową zakładką „Kancelaria Główna.
  • Sprawowanie nadzoru nad właściwym wykonywaniem umowy dotyczącej wysyłki przesyłek krajowych i zagranicznych przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską, w tym rozliczanie faktur za zrealizowane przesyłki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi obiegu dokumentów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się językiem w typowych prostych sytuacjach komunikacyjnych
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów dotyczących dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów kancelaryjno-administracyjnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowanie rozwiązań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość systemu EZD
 

Podobne oferty