Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Na stanowisku występuje permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Koordynuje proces naboru do korpusu służby cywilnej w KPRM oraz proces rekrutacji wewnętrznej w KPRM, w tym dokonuje weryfikacji formalnej ofert, współpracuje przy opracowywaniu ogłoszeń oraz sporządzaniu protokołów z przeprowadzonych naborów. Jest członkiem komisji ds. naboru oraz pełni rolę opiniodawczo-doradczą w zakresie metod i technik selekcji, w tym dokonuje samodzielnej oceny kompetencji mierzonych za pomocą testów psychologicznych, w tym na rzecz projektu „KRONIK@ - Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Koordynuje oraz monitoruje sporządzanie i aktualizację regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych KPRM. Współpracuje w tym zakresie z wyznaczonymi przedstawicielami komórek organizacyjnych KPRM w tym na rzecz komórek zaangażowanych w realizację projektu „KRONIK@ - Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Koordynuje oraz monitoruje sporządzanie i aktualizację opisów stanowisk pracy w KPRM w tym na rzecz projektu „KRONIK@ - Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Koordynuje proces przeprowadzania wartościowania stanowisk pracy oraz obsługuje organizacyjnie prace Zespołu Wewnętrznego wartościującego stanowiska pracy w służbie cywilnej w Kancelarii w tym na rzecz projektu „KRONIK@ - Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Planuje i realizuje działania związane z promocją KPRM jako pożądanego pracodawcy, w tym na rzecz zatrudniania w KPRM osób z niepełnosprawnościami, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz instytucji (wśród osób zatrudnionych, jak i kandydatek/kandydatów do pracy), w szczególności opracowuje projekty informacyjno-promocyjne, nawiązuje i utrzymuje kontakty z podmiotami zewnętrznymi (m.in. uczelnie wyższe, organizacje studenckie, organizacje promocji zatrudnienia, organizacje działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami, urzędy pracy) w tym na rzecz projektu „KRONIK@ - Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Prowadzi komunikację wewnątrz oraz na zewnątrz instytucji w zakresie budowania pozytywnego wizerunku KPRM (przede wszystkim w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi), w szczególności poprzez działania informacyjne na portalu wewnętrznym oraz na stronie internetowej KPRM (we współpracy z CIR) i innych dostępnych platformach wymiany informacji (m.in. projektuje, monitoruje i aktualizuje treść stron internetowych i intranetowych). Jako redaktor BIP dokonuje zmian na stronie BIP w zakresie merytorycznym odpowiadającym działalności pionu kadrowego.
- Bierze udział w tworzeniu i aktualizacji procedur wewnętrznych w KPRM w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, tym.in. w zakresie przeprowadzania procesu naboru i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej KPRM.
- Przygotowuje we wskazanym przez przełożonych zakresie udzielanie odpowiedzi i przekazywanie materiałów w trakcie prowadzonych kontroli, a także okresowych sprawozdań z działalności Zespołu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe psychologicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- wiedza z zakresu: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi oraz wybranych elementów prawa pracy, uregulowań prawnych dotyczących ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej
- kompetencji miękkie: komunikacja, kreatywność, współpraca, myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub public relations
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze naboru w służbie cywilnej
- przeszkolenie w zakresie: rekrutacji pracowników, redakcji BIP, redakcji tekstów i stron www, ochrony danych osobowych, public relations, budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, autoprezentacji i wystąpień publicznych, zarządzania zasobami ludzkimi, sporządzania opisów stanowisk pracy, elementów prawa pracy
- znajomość języka angielskiego, francuskiego lub niemieckiego na poziomie B2