Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
781 dni temu
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 94700

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie

  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy

  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami

  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany

  • Zagrożenie korupcją

Zakres zadań

  • Przetwarza dane o infrastrukturze i usługach telekomunikacyjnych oraz wykonuje analizy (w tym przestrzenne) w tym zakresie
  • Przygotowuje zautomatyzowane procedury wyliczania kosztów i przychodów budowy sieci telekomunikacyjnych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych
  • Przygotowuje i monitoruje przebieg procesów geoprzetwarzania
  • Przygotowuje i prezentuje materiały kartograficzne na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
  • Standaryzuje dane o sieci dróg na podstawie danych z Bazy Danych Obiektów Topograficznych 10k udostępnionej przez Centralny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
  • Wykonuje analizy związane z rozwojem sektora telekomunikacyjnego w Polsce
  • Przeprowadza ewaluację realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w zakresie wyznaczania obszarów oraz oceny, monitorowania i nadzoru projektów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie sporządzania analiz danych (w tym danych geograficznych)
  • Znajomość jęzka angielskiego na poziomie B 1
  • Znajomość ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o wspieraniu rozwoju sieci i usług telekomunikacyjnych
  • Znajomość: zagadnień z zakresu telekomunikacji umożliwiających ocenę wartości merytorycznej rozpatrywanych danych i informacji, rynku telekomunikacyjnego
  • Wiedza z zakresu eksploatacji systemów teleinformatycznych
  • Umiejętność: obsługi komputera (MS Office, szczególnie programu MS Excel, pozwalająca na tworzenie tabel, zestawień oraz wykresów); posługiwania się innymi aplikacjami wykorzystywanymi w procesie gromadzenia danych np. Oracle; sporządzania analiz; precyzyjnego formułowania wniosków wynikających z generowanych raportów
  • Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty