"Dzięki swojej pasji do nieruchomości także i TY możesz stać się częścią naszego międzynarodowego i odnoszącego sukcesy zespołu!"
Koordynator (k/m) wdrożenie oprogramowania Księgowość/ Finansowanie
Miejsce pracy: Weimar
Zadania:
- Wdrożenie jednolitych kont rodzajowych z analizą kosztów rodzajowych i benchmarkingu w ramach koncernu,
- Przygotowywanie dokumentacji do finansowania nieruchomości komercyjnych (przede wszystkim w Polsce),
- Przejęcie zadań koordynacyjnych przy wdrożeniu oprogramowania „Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations“,
- Przygotowywanie raportów analitycznych,
- Koordynowanie zadań z naszymi działami wewnętrznymi, współpraca z działami (np.: z działem Orga/IT lub księgowości).
Profil:
- Ukończone studia wyższe w zakresie ekonomii ze specjalizacją Controlling/ analiza finansowa lub równorzędne
- Mile widziane co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe
- Dobra znajomość IT, w szczególności produktów Microsoft (dobra znajomość Microsoft AX/Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations)
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
- Dokładność, umiejętność pracy z liczbami
- Dobra znajomość j. niemieckiego i angielskiego, mile widziana znajomość j. polskiego
Poznaj
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K.
Dlaczego warto?
Grupa Saller jest właścicielem nieruchomości komercyjnych w Niemczech, Czechach , Polsce i na Słowacji. Podtsawową działalnością firmy jest planowanie, kierowanie pracami budowlanymi, wynajem oraz zarządzanie własnymi parkami i centrami handlowymi. Funkcjonująca od prawie 40 lat firma jest kieowana bezpośrednio przez właścicieli i stale ekspanduje na rynku. Łączna powierzchnia najmu grupy Saller w Europie wynosi 1,5 mln m2.
Proces rekrutacji
- Krok Zbieranie CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy