Link2europe Sp. z o.o. (nr certyfikatu 4570) to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji pracowników. Dla naszego klienta - poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Opis stanowiska:
- Pozyskiwanie nowych miejsc pracy dla przyszłego personelu medycznego
- Rekrutacja pielęgniarek/pielęgniarzy do pracy w szpitalach i domach opieki seniora
- Prace biurowo-administracyjne
- Koordynacja pracą zespołu pielęgniarskiego w oddziale
- Zarządzanie grafikami i czasem pracy
- Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klienta
Wymagania:
- Medyczne wykształcenie kierunkowe, np. pielęgniarka/pielęgniarz
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Umiejętności sprzedażowe
- Odporność na stres
- Znajomość języka niemieckiego (B1) – warunek konieczny
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność podejmowania decyzji, inicjatywa oraz przedsiębiorczość
- Znajomość programów MS Office (Word, Excel)
- Prawo jazdy
- Mile widziany własny samochód
- Mile widziane doświadczenie zawodowe jako pielęgniarka/pielęgniarz
Oferujemy:
- Wynagrodzenie w wys. 1.500 € brutto/h, po 6 miesiącach okresu próbnego premia uznaniowa
- Możliwości rozwoju
- Zakwaterowanie, przez okres 6 miesięcy
- Umowę o pracę na warunkach niemieckich
Poznaj
Link2Work Sp. z o.o
Link2work Sp. z o.o. jest certyfikowaną agencją rekrutacyjną, specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników do pracy w kraju i za granicą. Już od kilkunastu lat skutecznie pomagamy znaleźć satysfakcjonującą pracę, tym samym łącząc pracodawców z najlepszymi kandydatami. Znajomość branży HR, rozumienie potrzeb pracowników i pracodawców pozwala nam na przeprowadzenie z sukcesem szeregu procesów rekrutacyjnych. Zaufanie jakie otrzymaliśmy przez te lata, zarówno od pracowników jak i pracodawców motywują nas jeszcze bardziej do podnoszenia standardów jakich oczekują od nas obie strony tego procesu. A to zobowiązuje. Lubimy wyzwania dlatego nieustannie doskonalimy nasze usługi. „Lepsza praca to lepsza przyszłość” – Zaplanuj ją z nami!