Radca prezesa
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 10120
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie.- Możliwość poruszania się po budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych – obecność wind i podjazdu.
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
- Nietypowe godziny pracy.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
- Praca na czwartym piętrze w pokoju klimatyzowanym.
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy.
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Zakres zadań
- opracowywanie, realizowanie i aktualizowanie strategii komunikacyjnej UKE, kierowanie działalnością informacyjną UKE w sytuacji kryzysowej, podawanie do wiadomości publicznej informacji o działaniach, inicjatywach i stanowiskach Prezesa UKE, analizowanie publikacji medialnych dotyczących spraw związanych z zakresem kompetencji Prezesa UKE;
- organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych oraz spotkań z przedstawicielami mediów, udzielanie informacji na temat działalności Prezesa UKE oraz Urzędu, a także odpowiadanie na pytania dziennikarzy, reprezentowanie Prezesa UKE w kontaktach ze środkami masowego przekazu, przygotowywanie stanowiska UKE wobec krytyki i interwencji prasowych, autoryzowanie wywiadów oraz konsultowanie publikacji i wystąpień Prezesa UKE oraz członków Kierownictwa UKE;
- ewidencjonowanie informacji udzielonych mediom, prowadzenie i aktualizowanie listy teleadresowej dziennikarzy, gromadzenie wywiadów przeprowadzonych z Kierownictwem UKE oraz sprostowań nieścisłych lub nieprawdziwych wiadomości zawartych w materiałach prasowych na temat działalności Prezesa UKE i Urzędu;
- uczestniczenie w działaniach informacyjno-promocyjnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- Znajomość przepisów ustawy: Prawo prasowe, o dostępie do informacji publicznej;
- Posiadanie wiedzy z zakresu: public relations, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacji, mediów w tym mediów społecznościowych oraz funkcjonowania administracji publicznej;
- Znajomość zasad dyplomacji;
- Umiejętność: redakcji tekstów o zróżnicowanej problematyce, poprawnego i przejrzystego przekazywania informacji dziennikarzom, działania w warunkach stresowych i kryzysowych, wymagających szybkiego podejmowania decyzji i gotowości do niezwłocznego udzielania wypowiedzi i komentarzy z wielu dziedzin, wystąpień publicznych i prezentacji, analizy i syntezy informacji oraz wyciągania stosownych wniosków;
- posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe