Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Radca prezesa

Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1868 dni temu
Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca prezesa
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 44618

Warunki pracy

Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u elastycznego pracodawcy,
- przyjazne i otwarte na pracowników z niepełnosprawnościami środowisko pracy,
- pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe,
- w uzasadnionych przypadkach możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i w ramach rozbudowanego systemu szkoleń wewnętrznych, możliwość częściowej refundacji kosztów dokształcania,
- możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i programu sportowo-rekreacyjnego (Multisport),
- możliwość korzystania z pakietu socjalnego (dofinansowanie wypoczynku, zapomogi, pożyczki mieszkaniowe oraz świadczenia okolicznościowe, np.: imprezy mikołajkowe, „becikowe”, bilety do kina, bony na zakupy).

Praca administracyjno-biurowa.
Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.

Zakres zadań

  • Szacowanie wydatków i planowanie środków na realizację projektów finansowanych z funduszy UE;
  • Realizowanie zadań w ramach projektów finansowanych ze środków Programów Operacyjnych;
  • Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie bieżącej realizacji projektów;
  • Współpraca z Wydziałem Finansów oraz Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie analizy i uzgadniania wydatków w ramach realizacji projektów finansowanych z funduszy UE;
  • Weryfikowanie dostępności środków na realizację poszczególnych zadań w ramach projektów finansowanych z funduszy UE;
  • Monitorowanie wdrażania projektów realizowanych przez Urząd Transportu Kolejowego finansowanych ze środków UE;
  • Opracowywanie raportów i sporządzanie analiz dotyczących planowania oraz wydatkowania środków na realizację zadań w ramach projektów finansowanych z funduszy UE;
  • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz sporządzanie wniosków o płatność dla projektów finansowanych z funduszy UE.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach związanych z gospodarowaniem środkami finansowymi budżetu państwa oraz zarządzaniem finansowym w zakresie wdrażania projektów finansowanych z funduszy UE
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad i regulacji w zakresie planowania budżetowego
  • Znajomość szczególnych zasad wykonywania budżetu jednostki budżetowej
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
  • Znajomość wytycznych ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego dotyczących realizacji projektów w ramach Programów: Pomoc Techniczna oraz Infrastruktura i Środowisko w perspektywie finansowej 2014-2020
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Obsługa komputera – środowisko Windows oraz Pakiet MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty