Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1202 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 72915

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca wymaga permanentnej obsługi klientów zewnętrznych, wiąże się z wykonywaniem pracy w nietypowych godzinach (w tym dyżury).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Kruczej 36 / Wspólnej 6 na IV piętrze (budynek Ministerstwa Aktywów Państwowych). Do budynku prowadzą dwa wejścia:


- ul. Wspólna 6 - wejście do budynku jest dostosowane do osób z niepełnosprawnościami,
- ul. Żurawia 7/9 - wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Windy w budynku, które są przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, mają przyciski sterujące, które pozwalają na odczyt w alfabecie Braille’a. W windach jest też sygnalizacja dźwiękowa. Niektóre windy mają syntezator mowy. Część toalet jest przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Na dziedzińcu jest wyznaczone jedno miejsce dla osób z niepełnosprawnością ruchową.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • odpowiada za rozpatrywanie petycji (w tym w jęz. obcym) o wysokim stopniu złożoności i skomplikowania w pełnym zakresie problemowym
  • sporządza okresowe analizy i opracowania dotyczące skarg, wniosków, petycji oraz innych spraw przedstawianych przez obywateli
  • realizuje zadania związane z dokonywaniem ocen przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez organy i jednostki nadzorowane przez Prezesa Rady Ministrów
  • w zależności od potrzeb rozpatruje skargi, wnioski i listy (w tym w jęz. obcym) o najwyższym stopniu złożoności i skomplikowania w pełnym zakresie problemowym
  • samodzielnie przyjmuje w siedzibie Departamentu interesantów w sprawach skarg, wniosków, petycji i listów oraz przeprowadza rozmowy telefoniczne z interesantami
  • przygotowuje informacje niezbędne innym komórkom organizacyjnym (do udzielenia odpowiedzi m. in. na wnioski o dostęp do informacji publicznej lub na skargi do Wojewódzkich Sądów Administracyjnych)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Posiadanie wiedzy z zakresu procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej
  • Kompetencje miękkie: współpraca, wystąpienia publiczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikacja - umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie
 

Podobne oferty