Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wymaga permanentnej obsługi klientów zewnętrznych, wiąże się z wykonywaniem pracy w nietypowych godzinach (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Kruczej 36 / Wspólnej 6 na IV piętrze (budynek Ministerstwa Aktywów Państwowych). Do budynku prowadzą dwa wejścia:
- ul. Wspólna 6 - wejście do budynku jest dostosowane do osób z niepełnosprawnościami,
- ul. Żurawia 7/9 - wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Windy w budynku, które są przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, mają przyciski sterujące, które pozwalają na odczyt w alfabecie Braille’a. W windach jest też sygnalizacja dźwiękowa. Niektóre windy mają syntezator mowy. Część toalet jest przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Na dziedzińcu jest wyznaczone jedno miejsce dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- odpowiada za rozpatrywanie petycji (w tym w jęz. obcym) o wysokim stopniu złożoności i skomplikowania w pełnym zakresie problemowym
- sporządza okresowe analizy i opracowania dotyczące skarg, wniosków, petycji oraz innych spraw przedstawianych przez obywateli
- realizuje zadania związane z dokonywaniem ocen przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez organy i jednostki nadzorowane przez Prezesa Rady Ministrów
- w zależności od potrzeb rozpatruje skargi, wnioski i listy (w tym w jęz. obcym) o najwyższym stopniu złożoności i skomplikowania w pełnym zakresie problemowym
- samodzielnie przyjmuje w siedzibie Departamentu interesantów w sprawach skarg, wniosków, petycji i listów oraz przeprowadza rozmowy telefoniczne z interesantami
- przygotowuje informacje niezbędne innym komórkom organizacyjnym (do udzielenia odpowiedzi m. in. na wnioski o dostęp do informacji publicznej lub na skargi do Wojewódzkich Sądów Administracyjnych)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie wiedzy z zakresu procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej
- Kompetencje miękkie: współpraca, wystąpienia publiczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Komunikacja - umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie