Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    COLOP Polska Sp. z o.o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi;
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Ubezpieczeń (PZU CO)

    GRUPA PZU   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    8 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    8 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
  • Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. Szkoleń w obszarze Call Center

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online. Sesje coachingowe i współpraca z menedżerami. Tworzenie materiałów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnej. Raportowanie postępów i rekomendowanie działań usprawniających. Wymagania: Doświadczenie w pracy call center...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Niemcy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Niemcy
Remote German Speaking Customer Service Consultant (Chat & Email)

Remote German Speaking Customer Service Consultant (Chat & Email)

Wayfair
Niemcy
specjalista junior / mid
praca zdalna
490 dni temu
Remote German Speaking Customer Service Consultant (Chat & Email)
Nr ref.: VONQ-00122343

Full Remote


Salary: Competitive + 100 PLN gross (monthly home support contribution)

Bonus Scheme: up to 550 PLN monthly

Location: Work from Home/ Full time position

Training: 3 week comprehensive training program

Additional Benefits Include: private health care, gym membership, employee discount, pension, referral bonus, engagement activities, learning and development financial support.

 

Your Customer Service Team:

Working from home, you will be part of our award winning Customer Service Team, enhancing our customers experience. Our team thrives on relentless customer focus, with all our Consultants having the autonomy to manage and resolve queries; from the very first order through to delivery and aftercare enquiries. At Wayfair we support, empower and value our employees' voice.

 

What You'll Do
  • Build a positive experience with our customers through various mediums such as: live chat and email; whilst navigating multiple software applications and technologies simultaneously.
  • Drive relentless customer focus with effective and timely support of post-order issues (returns, replacements, refunds, delivery status, back ordered items, and any issues with fulfillment)
  • Demonstrate effective communication techniques to seamlessly handle and resolve customer conflict using good judgement in a professional and friendly manner. 
  • Drive results with agility against customer service, efficiency and issue resolution targets
  • Identify areas of innovation and improvement, whilst collaborating effectively with your team.
What You'll Need
  • At least B2 level in German language and at least B2 level in English (written and verbal)
  • Excellent communication and relationship building skills with a passion for helping others
  • To be technically proficient, analytical and solution focused. 
  • Previous customer service experience within a customer facing role is preferred.
  • The ability to operate effectively within a high volume, fast paced, target driven environment.  
  • Consistent internet speed of at least 25 Mbps (download) and 5 Mbps (upload) using a hard-wire internet connection directly into your service providers router.
  • A distraction free, dedicated workspace (Wayfair provides all necessary computer equipment).
What to expect
  • Training schedule week 1-3 - fixed hours Monday to Friday 09:30 to 18:00 
  • Working Hours from week 4 - A planned, 13 week schedule (40 hours per week, 8 hours per day), inclusive of Monday to Sunday, and during our business operating hours of 08:00 to 22.00

 


About Wayfair Inc.

Wayfair is one of the world’s largest online destinations for the home. Whether you work in our global headquarters in Boston or Berlin, or in our warehouses or offices throughout the world, we’re reinventing the way people shop for their homes. Through our commitment to industry-leading technology and creative problem-solving, we are confident that Wayfair will be home to the most rewarding work of your career. If you’re looking for rapid growth, constant learning, and dynamic challenges, then you’ll find that amazing career opportunities are knocking.

 

No matter who you are, Wayfair is a place you can call home. We’re a community of innovators, risk-takers, and trailblazers who celebrate our differences, and know that our unique perspectives make us stronger, smarter, and well-positioned for success. We value and rely on the collective voices of our employees, customers, community, and suppliers to help guide us as we build a better Wayfair – and world – for all. Every voice, every perspective matters. That’s why we’re proud to be an equal opportunity employer. We do not discriminate on the basis of race, color, ethnicity, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship status, marital status, disability, gender identity, gender expression, veteran status, or genetic information.

 

We are interested in retaining your data for a period of 12 months to consider you for suitable positions within Wayfair. Your personal data is processed in accordance with our Candidate Privacy Notice. If you have any questions regarding our processing of your personal data, please contact us at dataprotectionofficer@wayfair.com. If you would rather not have us retain your data please contact us anytime at dataprotectionofficer@wayfair.com.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

VONQ

VONQ's vision is to simplify hiring so that great teams come first.

We understand that good work and great workplaces start with great people. And in a world of work that is constantly innovating in every way, we think it’s time someone elevated the real champions of this industry. The recruiters.

Through deep expertise and a deeper passion, we’re here to connect candidates and employers in ways that are amazingly simple and undeniably effective. From extending brand reach to building teams, we empower you to do what you do best—focusing on people instead of processes.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    COLOP Polska Sp. z o.o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi;
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Ubezpieczeń (PZU CO)

    GRUPA PZU   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    8 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    8 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
  • Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. Szkoleń w obszarze Call Center

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online. Sesje coachingowe i współpraca z menedżerami. Tworzenie materiałów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnej. Raportowanie postępów i rekomendowanie działań usprawniających. Wymagania: Doświadczenie w pracy call center...