Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarz

Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1111 dni temu
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 76629

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • budynek przy ul. Brackiej 4 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych; z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych; w budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim; w budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych

  • praca w pokoju wieloosobowym

  • praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Zakres zadań

  • obsługuje korespondencję i dokumentację (przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców, ewidencjonuje korespondencję w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów, rozdziela zadekretowaną korespondencję pomiędzy pracowników komórki organizacyjnej, przyjmuje i nadaje telefaksy oraz pocztę elektroniczną, przygotowuje skany/ kopie dokumentów)
  • prowadzi terminarze i kontakty (prowadzi i monitoruje terminarze spotkań dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom komórki organizacyjnej, prowadzi kontakty teleadresowe osób i instytucji, z którymi współpracuje komórka organizacyjna)
  • obsługuje interesantów, udziela informacji (kieruje interesantów zgłaszających się osobiście lub telefonicznie do właściwych merytorycznie pracowników, obsługuje gości i interesantów)
  • organizuje spotkania dla komórki organizacyjnej (przygotowuje materiały na posiedzenia, spotkania i narady, rezerwuje sale konferencyjne i catering)
  • zapewnia zaopatrzenie w materiały biurowe i spożywcze (przygotowuje zamówienia na prasę i publikacje, zapewnia zaopatrzenie w niezbędne materiały biurowe i spożywcze)
  • prowadzi wskazane sprawy osobowe pracowników (rejestruje obecności pracowników, prowadzi ewidencję wyjść prywatnych i służbowych w czasie pracy, zbiorczy plan urlopów oraz ewidencję delegacji pracowników, organizuje i rozlicza wyjazdy służbowe)
  • archiwizuje dokumentację (archiwizuje i przekazuje akta spraw dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców do archiwum)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • wiedza na temat zadań realizowanych w Departamencie
  • znajomość zasad funkcjonowania i struktury organizacyjnej Ministerstwa
  • znajomość zasad obsługi klienta
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • myślenie analityczne
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja
  • umiejętność obsługi komputera: MS Office (Word i Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty