Do naszego zespołu Contact Center poszukujemy osoby na stanowisko:
- Sprzedaż telefoniczna produktów firmy naszym klientom w Czechach
- Utrzymywanie pozytywnej relacji z klientami i dbanie o satysfakcję klientów
- Potwierdzanie zamówień klientów i zwiększanie koszyka zakupowego
- Współpraca z Back Office Team w celu rozwiązywania problemów klientów
-
Stałą podstawę za każdą przepracowaną godzinę 5,95€ brutto plus wysokie prowizje ze sprzedaży (szansa na podwojenie, a nawet potrojenie pencji)
-
Wygodną pracę z domu
-
Wysyłkę sprzętu niezbędnego do pracy: laptopa i słuchawek
-
Elastyczne godziny pracy (minimum 35 godzin tygodniowo w godzinach 08.00 - 19.00)
-
Profesjonalne szkolenie i wspracie na każdym etepie pracy
-
Możliwosci rozwoju i wspólne tworzenie nowych standardów pracy
- Biegłej znajomość języka czeskiego
- Komunikatywnej znajomości języka polskiego lub angielskiego
- Wysokich umiejętności interpersonalnych
- Zapału i energii do rozmów z klientami
- Dostępności minimum 35 godzin tygodniowo
- Doświadczenie w sprzedaży mile widziane
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
CCPorter Sp. z o.o. to firma oferująca kompleksowe usługi dla biznesu – od konsultacji, przez strategię, aż po realizację. Nasze działania dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klientów z Polski i zagranicy. Specjalizujemy się w marketingu, contact center oraz technologiach, realizując projekty dla firm z różnych branż. Stawiamy na transparentność, efektywność i innowacyjność, dzięki czemu realnie wspieramy wzrost biznesu naszych klientów.