„Dzięki Twojej pasji do nieruchomości także i TY możesz stać się częścią naszego międzynarodowego i odnoszącego sukcesy zespołu!“
Specjalista działu koordynacji
Twoje zadania
- Koordynacja specjalistycznych działów w naszym oddziale w Polsce i kierownictwem w centrali firmy
- Wsparcie bieżących inwestycji i projektów w Polsce
- Wsparcie i coaching współpracowników przy wdrażaniu nowych rozwiązań i optymalizacji
- Monitorowanie terminów, controlling
- Sprawdzanie umów (np. umowy najmu, kupna – sprzedaży, umowy z usługodawcami)
- Kontrola procesów pracy międzywydziałowych
- Raportowanie do kierownictwa oraz tworzenie i cena benchmarków
- Przygotowywanie posiedzeń z kierownictwem
Twój profil
- Ukończone studia, np. zarządzanie biznesem, stosunki międzynarodowe, komunikacja międzykulturowa lub porównywalne
- Analityczny i uporządkowany sposób pracy, umiejętność szybkiego uczenia się
- Umiejętność dobrej komunikacji
- Asertywność i elastyczność
- Zaangażowanie i proaktywość
- Gotowość do odbywanie podróży służbowych do Polski
- Znajomość zagadnień technicznych będzie dodatkowym atutem
- Dobra (komunikatywna) znajomość j. niemieckiego i j. polskiego
- Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
- Regularne delegacje do centrali firmy w Niemczech
Poznaj
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K.
Dlaczego warto?
Grupa Saller jest właścicielem nieruchomości komercyjnych w Niemczech, Czechach , Polsce i na Słowacji. Podtsawową działalnością firmy jest planowanie, kierowanie pracami budowlanymi, wynajem oraz zarządzanie własnymi parkami i centrami handlowymi. Funkcjonująca od prawie 40 lat firma jest kieowana bezpośrednio przez właścicieli i stale ekspanduje na rynku. Łączna powierzchnia najmu grupy Saller w Europie wynosi 1,5 mln m2.
Proces rekrutacji
- Krok Zbieranie CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy