Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Analiz i Sprawozdawczości w Departamencie Polityki Rodzinnej

Specjalista w Wydziale Analiz i Sprawozdawczości w Departamencie Polityki Rodzinnej

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3310 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168374
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 marca 2015 r.

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw realizacji programów z zakresu polityki rodzinnej i analiz statystycznych
  • w Wydziale Analiz i Sprawozdawczości w Departamencie Polityki Rodzinnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Nowogrodzka 11, 00-513 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w opracowywaniu resortowych i rządowych programów z zakresu polityki rodzinnej oraz opracowywanie zasad i ogłaszanych na ich podstawie konkursów,
  • interpretowanie zasad programów, opracowywanie wzorów sprawozdań i analizowanie danych z nich pochodzących,
  • udział w planowaniu budżetu Departamentu na realizację programów resortowych i rządowych realizowanych przez Departament,
  • sporządzanie szacunków demograficznych i ekonomicznych,
  • gromadzenie i weryfikowanie pod względem poprawności kwartalnych sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu świadczeń rodzinnych,
  • analizowanie dokumentów dotyczących programowania i wykorzystania w ramach komponentów centralnych i regionalnych funduszy europejskich,
  • udzielanie wyjaśnień, przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje poselskie, oświadczenia senatorskie, pisma organów administracji publicznej oraz listy obywateli dotyczące danych statystycznych z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 11 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu nauk społecznych
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w sporządzaniu raportów i analiz statystycznych lub finansowych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
    • znajomość zagadnień finansowych i programowych z zakresu instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz sprawozdawczości w zakresie świadczeń rodzinnych
    • znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem środków unijnych w komponentach centralnym i regionalnym (regionalne programy operacyjne), dotyczących rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
    • znajomość ustawy o finansach publicznych
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
    • znajomość ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej
    • umiejętność analizy i syntezy informacji
    • umiejętność obsługi komputera: MS Office, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty