- Ogłoszenie nr: 168259
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 marca 2015 r.
Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw skarg pasażerów
- w Wydziale Informacji o Prawach Pasażerów w Departamencie Praw Pasażerów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02 - 305 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestrowanie skarg pasażerów;
- obsługa infolinii przeznaczonej dla pasażerów transportu kolejowego w celu udzielania informacji oraz przyjmowania skarg;
- weryfikacja wpływających skarg pod względem formalnym;
- analiza i ocena zebranego materiału dowodowego;
- podejmowanie działań mających na celu polubowne rozwiązanie sporu pomiędzy pasażerem a podmiotem naruszajacym jego prawa;
- udział w kontrolach podmiotów funkcjonujących na rynku kolejowym w celu weryfikacji przestrzegania praw pasażerów;
- udział w tworzeniu i aktualizowaniu strony internetowej www.pasazer.info.pl.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Obsługa klientów zewnętrznych.
Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o transporcie kolejowym;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej;
- znajomość rozporządzenia WE/1371/2007;
- znajomość ustawy Prawo przewozowe;
- podstawowa wiedza z zakresu transportu kolejowego;
- umiejętność obsługi komputera (MS Office);
- komunikatywność.
- roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą spraw reklamacyjnych i skargowych;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów