Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Wydziale Kontroli Pocztowej w Departamencie Rynku Pocztowego

Specjalista w Wydziale Kontroli Pocztowej w Departamencie Rynku Pocztowego

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3481 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163817
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 października 2014 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw kontroli działalności pocztowej oraz mediacji w zakresie poczty
  • w Wydziale Kontroli Pocztowej w Departamencie Rynku Pocztowego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. M. Kasprzaka 18/20
    01-211 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w podejmowaniu interwencji i prowadzeniu postępowań wyjaśniających w sprawach dotyczących funkcjonowania rynku usług pocztowych, a także rozpatrywaniu skarg i wniosków na działanie operatorów pocztowych oraz interpelacji poselskich;
  • udział we współpracy z Delegaturami w zakresie prowadzenia postępowań mediacyjnych z zakresu usług pocztowych, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach bierze udział w prowadzeniu tych postępowań;
  • udział w przygotowaniu kontroli (w tym planu kontroli, metodologii, poleceń i wytycznych prowadzonych postępowań kontrolnych) zlecanych Delegaturom, a także w opracowywaniu wyników kontroli oraz ocenianiu zebranego, w toku kontroli, materiału dowodowego w zakresie:
  • działalności pocztowej prowadzonej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, a także zgodności jej wykonywania z warunkami wymaganymi dla wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru,
  • wykrywania działalności prowadzonej bez wpisu do rejestru operatorów pocztowych,
  • jakości świadczenia usług przez operatora wyznaczonego oraz zapewnienia osobom niepełnosprawnym dostępu do usług powszechnych przez operatora wyznaczonego;
  • udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu kontroli i postępowań pokontrolnych w zakresie usług pocztowych;
  • udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych w zakresie nakładania kar pieniężnych w sprawach należących do właściwości wydziału.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;
    - Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych oraz prowadzeniem kontroli pocztowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - Możliwość poruszania się po budynku, w którym znajdują się windy.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustaw: Prawo pocztowe wraz z aktami wykonawczymi, o swobodzie działalności gospodarczej Kodeks postępowania administracyjnego,
    • umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich stosowania w praktyce;
    • umiejętność analizy zgromadzonego materiału;
    • posiadanie kompetencji w zakresie: skuteczna komunikacja; umiejętność współpracy; umiejętności analityczne; pozytywne podejście do klienta.
wymagania dodatkowe
  • Doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych lub kontrolnych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty