Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 9678
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; praca pod presją czasu; okresowe zwiększenie natężenia pracy, które powodują konieczność pracy po godzinach.Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
Zakres zadań
- Uczestniczenie w planowaniu wydatków i dochodów budżetu państwa w ochronie zdrowia oraz uczestniczenie w pracach związanych z realizacją (w tym przygotowywaniem projektów decyzji Ministra Rozwoju i Finansów) i sprawozdaniem z wykonania ustawy budżetowej w zakresie koordynowanego działu i finansowanych części budżetowych.
- Uczestniczenie w opracowywaniu projektów decyzji Ministra Rozwoju i Finansów w ramach wykonywania budżetu państwa wprowadzających zmiany w budżecie.
- Branie udziału w opiniowaniu, analizowaniu projektów aktów prawnych, strategii i innych dokumentów rządowych z zakresu systemu ochrony zdrowia.
- Uczestniczenie w gromadzeniu i przetwarzaniu danych dotyczących wydatków budżetu państwa przeznaczonych na finansowanie ochrony zdrowia oraz działalności Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ), a także przygotowywaniu na ich podstawie wycinkowych, tematycznych analiz ekonomicznych i projektów odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną z resortów i od parlamentarzystów z zakresu prowadzonych spraw.
- Współuczestniczenie w prezentowaniu stanowiska Ministerstwa Finansów w zakresie prowadzonych spraw podczas uzgodnień międzyresortowych, posiedzeń Komisji Prawniczych i komisji parlamentarnych.
- Uczestniczenie w opracowywaniu i opiniowaniu materiałów przedkładanych na posiedzenia Komisji Sejmowych i Senackich oraz na posiedzenia Rady Ministrów, Komitetów Rady Ministrów w zakresie prowadzonej problematyki.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi dotyczących realizowanych zadań
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony zdrowia
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Umiejętność współpracy w zespole
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy z arkuszami kalkulacyjnymi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz jednostek samorządu terytorialnego