Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1736 dni temu
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 51330

Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na I piętrze w nie przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.

Zakres zadań

  • przyjmowanie i rejestrowanie pism adresowanych do Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej, szefa Obrony Cywilnej Kraju oraz jego zastępców
  • obsługa organizacyjno-techniczna odpraw, narad i spotkań okolicznościowych KG PSP, szefa OCK i jego zastępców
  • prowadzenie terminarza spotkań oraz współpraca w zakresie organizacji czasu pracy Komendanta Głównego PSP
  • gromadzenie informacji teleadresowych instytucji i osób współpracujących z KG PSP
  • przygotowywanie przyjęć interesantów przez KG PSP i jego zastępców
  • czuwanie nad płynnością przebiegu informacji pomiędzy Komendantem Głównym, szefem OCK a jego zastępcami oraz dyrektorami podległych biur
  • przyjmowanie i rejestrowanie poczty kierowanej do kierownictwa KG PSP
  • redagowanie krótkich pism, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej (praktyka w prowadzeniu sekretariatu lub recepcji)
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • praca pod presją czasu
  • dyspozycyjność i komunikatywność
  • umiejętność nawiązywania kontaktów
  • wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs sekretarek/asystentek
 

Podobne oferty