Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 73548
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich - konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej Centrum Informacyjnego
- Obsługuje spotkania i kontakty kierownictwa Centrum Informacyjnego (w szczególności: prowadzi kalendarz dyrektora, przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne, obsługuje organizacyjnie spotkania i delegacje krajowe oraz zagraniczne)
- Dokonuje zamówień m.in.: sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych oraz wyposażenia na potrzeby Centrum Informacyjnego
- Zapewnia wsparcie organizacyjne Centrum Informacyjnego w kontaktach z mediami oraz obsługą medialną spotkań i wyjazdów z udziałem kierownictwa Ministerstwa
- Przygotowuje dokumenty (pisma, podsumowania, wnioski, zestawienia, wnioski o dokonanie wydatku) na polecenie dyrektora Centrum Informacyjnego, a także umowy oraz rozliczenia (faktury) przedkładane do podpisu dyrektorowi Centrum
- Realizuje zadania związane z obsługą poczty elektronicznej Centrum Informacyjnego oraz pozyskiwaniem w obrębie Ministerstwa koniecznych do funkcjonowania Centrum dokumentów i informacji
- Realizuje inne zadania zlecone przez dyrektora Centrum Informacyjnego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim lub asystenckim
- Wiedza ogólna o zakresie działań MKiDN
- Znajomość struktury organizacyjnej MKiDN
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Kompetencje: organizacja pracy i osiąganie rezultatów; skuteczna komunikacja (pisemna i werbalna); rozwiązywanie problemów w sytuacjach nieprzewidzianych; rzetelność i terminowość; zorientowanie na klienta; zorientowanie na osiągnięcie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1