Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1159 dni temu
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 74695

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


1.       Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe.


2.       Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).


3.       Zagrożenie korupcją.


4.       Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku
na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.


W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.

Zakres zadań

  • Administruje, konfiguruje i nadzoruje eksploatację sprzętów i urządzeń teleinformatycznych w Ministerstwie i placówkach zagranicznych w celu zapewnienia ich ciągłej i bezawaryjnej pracy (komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz urządzeń mobilnych).
  • Rozwiązuje problemy techniczne użytkowników we współpracy z administratorami serwerów urządzeń mobilnych. Świadczy wsparcie techniczne Regionalnym Administratorom Systemów Teleinformatycznych oraz jako III linia wsparcia pozostałym użytkownikom w celu zapewnienia ciągłej i bezawaryjnej eksploatacji urządzeń telefonii mobilnej.
  • Sporządza protokoły obioru i przekazania sprzętu oraz urządzeń użytkownikom.
  • Uczestniczy w analizowaniu i testowaniu dostępnych na rynku nowych technologii oraz ich kompatybilności w stosunku do obecnie używanych sprzętów i urządzeń teleinformatycznych. Przygotowuje specyfikacje sprzętowe pod względem technicznym.
  • Obsługuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu i urządzeń teleinformatycznych ministerstwa i placówek zagranicznych.
  • Uczestniczy w obsłudze postępowań na udzielenie zamówienia publicznego poprzez: badanie rynku, szacowanie wartości przedmiotu zamówienia i opracowywanie dokumentacji, w tym opisu przedmiotu zamówienia.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe lub równorzędne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze wsparcia technicznego sprzętu komputerowego lub oprogramowania lub konfigurowania sprzętu komputerowego lub urządzeń telefonii mobilnej lub powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, „UE i NATO Secret” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Przeszkolenie w zakresie administrowania i implementowania systemów operacyjnych Microsoft Windows.
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o ochronie informacji niejawnych, ustawa o ochronie danych osobowych.
  • Znajomość zagadnień związanych z systemami operacyjnymi.
  • Wiedza w zakresie zarządzania usługami informatycznymi.
  • Umiejętność: współpracy, argumentowania.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, odporność na stres, samodzielność i inicjatywa, orientacja na klienta.
  • Dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenie: dla administratorów w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych, w zakresie administrowania i implementacji rozwiązań w systemach operacyjnych, w zakresie zarządzania usługami i organizacją utrzymania systemów IT, ITIL® (Information Technology Infrastructure Library) na poziomie Foundation.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Wiedza z zakresu zarządzania usługami i organizacją utrzymania systemów IT, w tym: stosowania biblioteki ITIL® (Information Technology Infrastructure Library) na poziomie wyższym niż Foundation, analizy procesów zarządzania IT wewnątrz organizacji.
 

Podobne oferty