Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1123 dni temu
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 76445

Warunki pracy

-       Praca administracyjno-biurowa.


-       Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.


-       Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).


-       Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • Realizuje nabory do służby cywilnej oraz przeniesienia wewnętrzne, w tym weryfikuje poprawność przeprowadzanych postępowań rekrutacyjnych pod kątem zgodności z aktami zewnętrznymi i wewnętrznymi, bierze udział w pracach komisji przeprowadzających nabór: przygotowuje i upowszechnia ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy i wynikach naboru, weryfikuje aplikacje kandydatów pod kątem formalnym, przygotowuje i/lub weryfikuje narzędzia rekrutacyjne.
  • Monitoruje proces sporządzania ocen okresowych, w tym monitoruje terminowość sporządzania ocen pracowniczych (ocen okresowych oraz I oceny w służbie cywilnej), weryfikuje poprawność sporządzenia ocen z aktami zewnętrznymi i wewnętrznymi, przygotowuje stanowiska Dyrektora Generalnego w związku ze sprzeciwem od oceny okresowej oraz doradza i wspiera pracowników Ministerstwa w zakresie tego procesu.
  • Realizuje proces przygotowywania i aktualizowania opisów stanowisk pracy, w tym weryfikuje poprawność sporządzenia projektów opisów stanowisk pracy z aktami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz sporządzanie opisów stanowisk pracy.
  • Organizuje staże, praktyki i wolontariaty, w tym rekrutuje stażystów, praktykantów i wolontariuszy, weryfikuje oraz przedstawia do podpisu dokumentację w tym zakresie, zapewnia właściwą realizację zawieranych umów i porozumień w zakresie m.in. kierowania na szkolenie BHP, przygotowywania dokumentów potwierdzających zrealizowaną formę współpracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej i administracji rządowej.
  • Podstawowa znajomość ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych do niej.
  • Wiedza na temat standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.
  • Znajomość metod, technik i narzędzi stosowanych podczas rekrutacji i selekcji.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność współpracy.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty