Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 44430
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- administrowanie aplikacją Centralny Rejestr Doboru Kandydatów (CRDK II) w ramach nadanych uprawnień w celu umożliwienia prowadzenia procedury doboru do służby w Policji w jednostkach organizacyjnych Policji,
- aktualizowanie danych zawartych w CRDK II, na podstawie protokołów modyfikacji przesyłanych przez komendy wojewódzkie (Stołeczną) Policji, w celu zapewnienia ich poprawności oraz prawidłowości przetwarzania,
- współpraca z komórką właściwą w sprawach informatyki KGP, w celu rozbudowy i modyfikacji aplikacji CRDK II, w zakresie dot. jej przystosowania do wprowadzanych zmian w regulacjach prawnych dot. procedury doboru do służby w Policji,
- sporządzanie analiz zagadnieniowych z obszaru doboru do służby w Policji, w celu zdiagnozowania przebiegu postępowania kwalifikacyjnego prowadzonego przez komendy wojewódzkie (Stołeczną) Policji oraz formułowanie wniosków, których wdrożenie może wpłynąć na poprawę efektywności procedury doboru,
- opracowywanie propozycji określania przez Komendanta Głównego Policji terminów i limitów przyjęć do służby w Policji w danym roku kalendarzowym, oraz dokonywanie oceny fluktuacji kadr w Policji,
- udzielanie wsparcia merytorycznego lokalnym administratorom CRDK II oraz organizowanie i prowadzenie szkolenia z jego obsługi, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu,
- rozpatrywanie wniosków, skarg, zapytań i innego rodzaju spraw z obszaru doboru do służby w Policji poprzez sporządzanie projektów odpowiedzi, w celu zapewnienia prawidłowego procesu doboru do służby.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- łatwość komunikacji,
- umiejętność współpracy w zespole,
- umiejętność analizowania i wnioskowania,
- dobra organizacja pracy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie wykorzystywania policyjnych baz danych,
- znajomość funkcjonowania policyjnych baz danych, w tym aplikacji CRDK II,
- asertywność,
- umiejętność logicznego argumentowania