Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 44887
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner.Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
Zakres zadań
- Koordynacja procesu sporządzania i aktualizowania opisów stanowisk pracy, dokonywanie szczegółowej analizy projektów opisów z uwzględnieniem specyfiki wykonywanych zadań.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną prac Zespołu wartościującego i Przewodniczącego Zespołu, przedstawianie propozycji optymalizacji procesu wartościowania stanowisk pracy oraz organizacji prac Zespołu wartościującego.
- Przygotowywanie propozycji rozwiązań mających na celu optymalizację i usprawnienie procesu opisywania stanowisk pracy w Ministerstwie Finansów.
- Analizowanie oraz monitorowanie zmian regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych i ich struktury, obsady etatowej, w celu zapewnienia poprawności przygotowanych opisów stanowisk.
- Współpracowanie z komórkami wewnętrznymi w Biurze Dyrektora Generalnego w zakresie przekazywania niezbędnych informacji w ramach procesów kadrowych, w których wykorzystywany jest opis stanowiska pracy.
- Zamieszczanie w „INTRANET” dokumentów i materiałów w zakresie właściwości wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie sporządzania opisów stanowisk pracy w służbie cywilnej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość przepisów zarządzenia w sprawie zasad dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej
- Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość organizacji Ministerstwa Finansów