Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1752 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 50449

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner.
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

Zakres zadań

  • Opiniowanie i uzgadnianie z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa projektów regulacji wewnętrznych określających zakres zadań tych komórek i ich strukturę.
  • Sporządzanie opinii i analiz w zakresie wewnętrznych aktów prawnych, w tym projektów zarządzeń, decyzji, regulaminów, informacji, procedur wewnętrznych oraz propozycji zmian dotyczących organizacji i funkcjonowania Ministerstwa Finansów. Przygotowywanie propozycji rozwiązań mających na celu usprawnienie procesów zachodzących w Ministerstwie Finansów oraz poprawę efektywności i jakości realizowanych zadań.
  • Przygotowywanie analiz w zakresie zadań i działań realizowanych w komórkach organizacyjnych Ministerstwa, w tym projektów rozstrzygnięć Dyrektora Generalnego MF w przypadku sporów kompetencyjnych pomiędzy komórkami organizacyjnymi.
  • Koordynowanie procesu sporządzania i aktualizowania opisów stanowisk, dokonywanie szczegółowej analizy projektów stanowisk pracy z uwzględnieniem specyfiki wykonywanych zadań przez członków korpusu służby cywilnej, analizowanie i monitorowanie zmiany regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych i ich struktury, w celu zapewnienia poprawności przygotowanych opisów stanowisk pracy.
  • Monitorowanie aktualności i ocena skuteczności funkcjonowania stosowanych regulacji i procedur wewnętrznych w Ministerstwie oraz podejmowanie lub inicjowanie działań w zakresie dokonywania niezbędnych zmian.
  • Koordynacja kontroli zarządczej w Biurze Dyrektora Generalnego oraz innych form planowania strategicznego.
  • Udział w inicjatywach i usprawnieniach w zakresie procesów organizacyjnych w Ministerstwie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji zadań związanych z organizacją lub funkcjonowaniem urzędu
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie administracji publicznej i zasad funkcjonowania administracji rządowej
  • Znajomość ustawy o Radzie Ministrów
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów zarządzenia w sprawie zasad dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie tekstów w zakresie zarządzania organizacją
  • Znajomość organizacji Ministerstwa Finansów
 

Podobne oferty