Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Główny Urząd Miar w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1570 dni temu
Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 59824

Warunki pracy

Co oferujemy naszym pracownikom?
- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dogodną lokalizację w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy system czasu pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7.45 - 8.15) lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego,
- możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
W budynku znajduje się winda, są łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Zakres zadań

  • bieżące wystawianie faktur VAT, not księgowych obciążeniowych w tym za czynności wykonywane w Urzędzie na podstawie umów cywilnoprawnych
  • bieżąca kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów związanych z pozyskiwaniem dochodów wraz z dekretowaniem dowodów księgowych z uwzględnieniem wszystkich przekrojów ewidencji księgowej, w tym na właściwe rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej
  • prowadzenie korespondencji z kontrahentami związanej z wystawionymi fakturami VAT i notami księgowymi
  • księgowanie dowodów księgowych dotyczących dochodów budżetowych, w tym faktur VAT, not księgowych oraz decyzji administracyjnych, wyciągów bankowych na konta syntetyczne i analityczne
  • uzgadnianie zapisów i stanów na kontach syntetycznych i analitycznych
  • bieżące rozliczanie rozrachunków i wpłat z tyt. dochodów budżetowych dokonanych przez kontrahentów Urzędu i kontakt z nimi
  • bieżąca kontrola wyciągów bankowych dotyczących wpływów z tytułu dochodów budżetowych
  • obsługiwanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - QUORUM, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym kontroli, sporządzanie raportów i informacji, archiwizowanie dokumentów, aktualizacja wewnętrznych procedur, udział w doskonaleniu procedur oraz inicjowanie propozycji modyfikacji już istniejących, opiniowanie projektów aktów prawnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze księgowości jednostek sektora finansów publicznych
  • znajomość zasad księgowości budżetowej
  • znajomość przepisów o VAT
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ordynacji podatkowej
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office, w szczególności MS Excel
  • umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego
  • umiejętność: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu księgowości budżetowej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność obsługi programu systemu QUORUM F-K
  • znajomość ustawy prawo o miarach
 

Podobne oferty