Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 65078
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca biurowa przy komputerze oraz w terenie. Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych. Nietypowe godziny pracy, w tym dyżury, weekendy i wieczory. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Stres związany z pracą pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Inicjowanie zadań w obrębie komunikacji i informowanie o nich w ramach dostępnych środków i kanałów informacji
- Koordynowanie udzielania odpowiedzi na wnioski przesyłane do ministerstwa na podstawie różnych trybów
- Przygotowywanie i publikowanie materiałów informacyjnych na stronach internetowych, intranetowych MAP oraz BIP, kanałów social media ministerstwa, informacji prasowych publikowanych na stronie portalu ministerstwa oraz moderowanie i zatwierdzanie materiałów informacyjnych przygotowywanych do publikacji
- Podejmowanie działań mających na celu zwiększanie dostępności do informacji publicznej w trybie bezwnioskowym
- Monitorowanie i publikowanie we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi aktualnych treści na stronach internetowych, intranetowych, BIP i social media
- Prowadzenie działań, których celem jest poszerzenie zasobu informacyjnego Intranetu, strony internetowej oraz BIP i social media
- Uczestniczenie w realizacji projektu integracji stron rządowych GOV.PL oraz współpraca z innymi urzędami i nadzorowanymi podmiotami w tym zakresie
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z komunikacją
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Praktyczna umiejętność obsługi kanałów w social media – w tym tworzenie treści, video, grafik
- Praktyczna znajomość programów służących do przygotowywania grafik, foto, video
- Umiejętność tworzenia narracji, treści wystąpień tzw. kay message, wywiadów, tekstów i artykułów
- Orientacja w aktualnych zagadnieniach dotyczących różnych działów gospodarki i w tematyce związanej z działalnością MAP
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Wiedza z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Umiejętność zarządzania systemami internetowymi
- Znajomość zasad zarządzania treścią na portalach internetowych oraz social media
- Znajomość przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej oraz BIP
- Umiejętność pisania tekstów informacyjnych
- Umiejętność analizy danych, treści, wyciągania wniosków i tworzenia nowej jakości materiałóo, w tym propozycji do zamieszczania infografik
- Umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy koncepcyjnej, kreatywność, samodzielność, inicjatywa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe