Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - Stanowisko administracyjno-biurowe, praca przy komputerze. - Komunikacja osobista i telefoniczna ze współpracownikami i klientami urzędu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - Uciążliwości związane z pracą przy komputerze (praca w pozycji siedzącej, uciążliwości dla wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego). - Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe). Materiały biurowe. - Bariery architektoniczne: wejście do budynku z poziomu terenu, windy. Pokoje biurowe UdSKiOR mieszczą się na I i III piętrze budynku.
Zakres zadań
- Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy, w szczególności naliczanie, sporządzanie list wypłat wynagrodzeń osobowych pracowników z jednoczesnym uwzględnieniem ustalenia uprawnień i naliczania zasiłków chorobowych i macierzyńskich oraz ustaleniem i dokonaniem potrąceń w listach płac z tytułu pożyczek z ZFŚS oraz z KKZP, składek członkowskich związków zawodowych, z tytułu wyroków sądowych i zajęć komorniczych
- Prowadzenie spraw w zakresie wynagrodzeń wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych, naliczanie i sporządzanie list wypłat
- Sporządzanie list płac w zakresie świadczeń ze środków z ZFŚS
- Obsługa finansowa w zakresie sporządzania przelewów z tytułu wynagrodzeń, nagród, umów cywilnoprawnych, świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, świadczeń z ZFŚS, należności wobec ZUS i US
- Prowadzenie terminowych rozliczeń z ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, Funduszu Pracy, sporządzanie deklaracji do ZUS
- Bezpośrednia odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
- Sporządzanie dla pracowników i innych osób wykonujących pracę na rzecz Urzędu informacji o osiągniętych dochodach i potrąconych zaliczkach na podatek dochodowy
- Roczne rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie deklaracji podatkowych
- Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń i innych świadczeń oraz pochodnych od wynagrodzeń pracowników w układzie klasyfikacji zadaniowej
- Sporządzanie obowiązujących sprawozdań budżetowych, statystycznych, służby cywilnej w zakresie zatrudniania i wynagrodzeń pracowników
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem grupowym pracowników
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi płac
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń z niej wynikających
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- Znajomość przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Umiejętności analityczne
- Rzetelność i terminowość
- Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów księgowo-płacowych