Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1131 dni temu
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 75941

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie

  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy

  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami

  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Zakres zadań

  • Przygotowuje analizy dotyczące możliwości współistnienia różnych systemów radiowych w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej poprzez analizę kompatybilności elektromagnetycznej pomiędzy sieciami radiowymi oraz dobiera kanały radiowe
  • W oparciu o wykonane analizy formalno-prawne oraz analizy techniczne warunków wykorzystania częstotliwości przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w szczególności dotyczących zakresów częstotliwości przeznaczonych dla służby radiokomunikacyjnej ruchomej
  • Bierze udział w opracowaniu i opiniowaniu procedur technicznych oraz projektów przepisów regulacyjnych dotyczących radiokomunikacji
  • Udziela informacji merytorycznych i porad przedstawicielom podmiotów krajowych i zagranicznych oraz klientom indywidualnym w sprawach związanych z wykorzystaniem częstotliwości w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej
  • Bierze udział w procesie koordynacji częstotliwości dla stacji polskich i zagranicznych poprzez udział w analizie merytorycznej dokumentów UE, CEPT, ITU-R oraz kwalifikacji wniosków ze względu na możliwość przydziału częstotliwości i konieczności przeprowadzenia procedury koordynacyjnej z administracjami państw sąsiednich
  • Uczestniczy w pracach grup roboczych i projektowych CEPT oraz ITU oraz innych organizacji międzynarodowych
  • Bierze udział we współpracy z przedstawicielami administracji rządowej w zakresie zapewnienia niezakłóconej pracy urządzeń radiowych wykorzystywanych przez użytkowników rządowych i cywilnych
  • Bierze udział we wsparciu procesów zarządzania częstotliwościami radiowymi

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu telekomunikacji lub radiokomunikacji
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego
  • Wiedza z dziedziny radiokomunikacji w zakresie projektowania i funkcjonowania, sieci radiowych oraz kompatybilności elektromagnetycznej
  • Znajomość programów MS Access oraz MS Excel
  • Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, oirientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty