Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids’ Family.
Do projektu w Niemczech w lokalizacji klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Możliwość relokacji lub codziennych dojazdów
- Instalacja, aktualizacja, wsparcie oraz troubleshooting systemów Windows, Mac i innych rodzajów oprogramowania komputerowego
- Instalacja, aktualizacja, wsparcie oraz troubleshooting sprzętu komputerowego wykorzystywanego przez pracowników (klientów)
- Utrzymywanie oraz zapobieganie usterkom oprogramowania i sprzętu komputerowego
- Wykonywanie poleceń zleconych przez ekspertów technicznych
- Zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego w przypadku złożonych usterek hardware’u, software’u czy aplikacji
- Świadczenie usług typu ,,rotating fleet” przypominających Apple Genius Bar
- Wykonywanie zleceń o wysokich priorytetach dla kierowników i użytkowników VIPowskich
- Współpraca z zespołami wsparcia zdalnego w zagadnieniach takich jak: Application Packaging, Software Distribution, Image Management, Mobile Device Management, End User Workspace Security Management czy Desktop Virtualization
- Wsparcie instalacji, aktualizacji i troubleshootingu urządzeń komputerowych w sieci pracowniczej w lokalizacji klienta
- Odpowiedzialność za rozwiązywanie problemów oraz ich analiza i ewentualne zgłaszanie do innych zespołów wsparcia w razie potrzeby
- Opisywanie, aktualizacja oraz dokumentacja zgłoszeń w systemie ticketowym
- Tworzenie, zbieranie i publikacja dokumentacji/instrukcji rozwiązywania określonych problemów IT
- Uczestnictwo w obowiązkowych szkoleniach
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i komunikatywna znajomość angielskiego (bądź odwrotnie)
- Możliwość przeprowadzki do Berlina lub codziennych dojazdów do pracy w dni robocze
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z technologiami i urządzeniami wymienionymi w sekcji „Zadania”
- Doświadczenie w pracy z klientem i kulturze korporacyjnej (np. obsługa systemów ticketowych)
- Umiejętność pracy w zespole i łatwość w prowadzeniu komunikacji (także z osobami niezaawansowanymi technicznie)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
- Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family)
- Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
- Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.