Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Priority Services Specialist with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bucharest, Romania    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. About the role...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
  • Pracownik Działu Mięso (Rozbieracz/Wykrawacz)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Pracownik Działu Mięso (Rozbieracz/Wykrawacz)

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Przedstawiciel Handlowy

    Roca Polska   śląskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Budowanie i utrzymywanie relacji z Salonami Łazienkowymi, Architektami oraz Dystrybutorami na podległym obszarze, Organizowanie i prowadzenie szkoleń, wyjazdów i eventów dla profesjonalistów z branży, Aktywne monitorowanie rynku i konkurencji – w zakresie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Grecja Pracownik Działu Obsługi Klienta Grecja
Bilingual Customer Service Representative - German / Polish

Bilingual Customer Service Representative - German / Polish

TTEC
Grecja, Grecja - Ateny
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
686 dni temu
Bilingual Customer Service Representative - German / Polish
Grecja - Ateny

At TTEC, we’re all about the Human Experience. Elevated. As a Bilingual Customer Service Representative – German–English in Athens, Greece you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also #ExperienceTTEC, an award-winning employment experience and company culture.

 

What You’ll be Doing
Looking to build your career in the travel industry? Whether it’s getting answers for customers quickly, consulting on products or resolving their issues with a smile, you’ll be the difference between their customer experience being just average or an exceptional one. Turn your passion for travel into action in customer service helping people find great places to stay and creating unique travel experiences.

 

During a Typical Day, You’ll
  • Answer incoming communications from customers 
  • Conduct research to provide answers for customers to resolve their issues
  • Be the first point of contact for the world's first-class accommodation partners by resolving basic questions and queries, such as modifications to rooms, rates, and availability, extranet tooling etc.
  • Provide accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes. 
  • Ensure a high level of partner service and a positive partner experience 

What You Bring to the Role

  • Fluent in German and English
  • 6 months or more of customer services experience
  • High school diploma or equivalent
  • Recognize, apply and explain your product or service knowledge 
  • Computer savvy

What You Can Expect

  • Knowledgeable, encouraging, supporting and present leadership
  • Diverse and community minded organization
  • Career-growth and lots of learning opportunities for aspiring minds
  • 25 days annual leave per year 
  • Excellent working premises in Athens city center, Kerameikos metro station 
  • Relocation assistance available
  • Potential to build your skills and knowledge as a brand ambassador for our client's iconic brand doesn't come along every day
  • And yes...all the competitive performance bonus opportunities and benefits you'd expect and maybe a few that would pleasantly surprise you

A Bit More About Your Role


We’ll train you to be a subject matter expert in your field, so you can be confident in providing the highest level of service possible whether through voice, chat or email interactions. We trust you already have the necessary ingredient that can’t be taught – a caring and supportive nature that will shine through as you help customers. You’ll also have a chance to make great new friends within the TTEC community and grow your career in a dynamic, family-friendly atmosphere.

 

You'll report to a Team Lead. You’ll contribute to the success of the customer experience as well as the overall success of the team.

 

About TTEC


Our business is about making customers happy. That’s all we do. Since 1982, we’ve helped companies build engaged, pleased, profitable customer experiences powered by our combination of humanity and technology. On behalf of many of the world’s leading iconic and disruptive brands, we talk, message, text, and video chat with millions of customers every day. These exceptional customer experiences start with you.
TTEC is proud to be an equal opportunity employer. TTEC embraces and is committed to building a diverse and inclusive workforce that respects and empowers the culture and perspectives within our global teams. We strive to reflect the communities we serve by not only delivering amazing service and technology, but also humanity. We make it a point to make sure all our employees feel valued and comfortable being their authentic selves at work. As a global company, we know diversity is our strength. It enables us to view projects and ideas from different vantage points and allows every individual to bring value to the table in their own unique way.
 

 

Podobne oferty

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Priority Services Specialist with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bucharest, Romania    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. About the role...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
  • Pracownik Działu Mięso (Rozbieracz/Wykrawacz)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Pracownik Działu Mięso (Rozbieracz/Wykrawacz)

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Przedstawiciel Handlowy

    Roca Polska   śląskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Budowanie i utrzymywanie relacji z Salonami Łazienkowymi, Architektami oraz Dystrybutorami na podległym obszarze, Organizowanie i prowadzenie szkoleń, wyjazdów i eventów dla profesjonalistów z branży, Aktywne monitorowanie rynku i konkurencji – w zakresie...