What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
We are a Business Processes Outsourcing Company, providing our clients with a wide range of business services. Our clients are leading Travel Industry players, based in the EU and other jurisdictions.
Customer Support Agent
Bulgaria, Sofia
The position is planned as part of the team of our Sofia branch. The branch is established in Bulgaria with the objective of supporting the operations of an Online Travel Agency with headquarters in the EU.
Your daily tasks will include:
Provide omnichannel informational support to air travelers;
Resolve Customers' issues and problems during their air travel;
Implement outbound contacts to the customers in line with established business processes;
Regular and ad hoc reporting in line with the Company's standards.
The competencies that we value, look for, and develop in both ourselves and our employees are:
integrity and reliability;
continuous learning and development;
Attention to detail and diligence;
Customer service orientation.
If you value these too, consider this position a good match for you and if you are motivated to join our team, we are looking forward to meeting you.
We would like to thank you in advance for all applications received. However, only shortlisted candidates will be contacted.
This would be the perfect role for you if you:
Have good computer literacy (MS Office, Google Drive);
Have excellent language skills in Polish language ; (C1 and above*);
You are ready to move to work and live in Sofia, Bulgaria
English language – B2;
Have excellent communication and interpersonal skills;
* You will sit a basic online language test
We will offer you the following:
Relocation Package and support
Attractive start compensation and bonus schemes;
Positive and supporting team of professionals;
Fully paid initial and ongoing training;
Experience in an international company and career advancement;
What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...