Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...