CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
Jeśli chciałbyś rozpocząć lub kontynuować (2nd, 3rd line support, TL, SME) karierę w Berlinie w obszarze obsługi klienta w dziale IT lub zmienić obszar pracy na inny, aplikuj, zostań częścią międzynarodowego zespołu w Berlinie!
- Klasyfikacja, obsługa i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych;
- Kierowanie trudniejszych problemów do kolejnych lini wsparcia 2nd, 3rd line;
- Wykorzystanie i rozwijanie wewnętrznej bazy wiedzy;
- Współpraca z innymi zespołami, działami firmy w celu zpewnienia płynności procesów.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2);
- Zainteresowanie i chęć rozwoju w branży IT, obsłudze klienta w obszarze IT;
- Umiejętność pracy w zespole, silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
- Doświadczenie w obsłudze klienta, IT.
- Chęć do pracy w systemie zmianowym.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji Berlina;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Pakiet benefitów pozapłacowych;
- Światowy brand - bardzo dobrze znany i oceniany.